خبرگزاری کار ایران

معاون امور تعاون خبر داد؛

پرداخت تسهیلات جدید به تعاونی‌ها و بنگاه‌های بزرگ تا سقف ۲۱ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۷۶۶

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت تسهیلات جدید به تعاونی‌ها و بنگاه‌های بزرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، مراسم امضای تفاهم نامه بین معاونت امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه علم و صنعت و افتتاح مرکز علم و تعاون این دانشگاه برگزار شد.

به گفته مهدی مسکنی (معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)؛ این تفاهم فرصتی است تا با مشاوره علمی دانشگاه علم و صنعت، بستر ارتباط بین بخش صنعت و خدمات فراهم شود. در پایان مرکز علم و تعاون دانشگاه علم و صنعت در مراسمی نمادین فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

وی تعاون را حوزه مغفول مانده از اقتصاد اسلامی دانست و ادامه داد: تعاون می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد و بانک توسعه تعاون به عنوان یک نهاد مالی و تسهیل‌گر در حوزه تعاون، موظف است که ۷۰ درصد منابع خودش را در اختیار تعاونی‌ها قرار دهد، در ماه گذشته در همین راستا از این محل اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان به استان‌ها در راستای بهبود فضای کسب و کار ابلاغ شده است. 

مسکنی افزود: اشخاصی که بخواهند در فضای تعاون فعالیت کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می‌توانند تسهیلات بدون چک و سفته دریافت کنند. بنگاه‌های بزرگ نیز تا سقف ۲۱ میلیارد تومان قادر به گرفتن تسهیلات هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز