خبرگزاری کار ایران

درد دل‌های کارگران شهرداری کوت عبدالله/ از برج هشت حقوق نگرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۱۲

کارگران شهرداری کوت عبدالله از عدم پرداخت دستمزدها انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «ما کارگران کار می‌کنیم، سود را از ما بهتران می‌برند»؛ کارگران شهرداری کوت عبدالله که مدتهاست در کش و قوس بهبود وضعیت شغلی خود هستند، می‌گویند از برج هشت حقوق نگرفته‌اند و بعد از سه ماه بی‌حقوقی، هنوز هیچ پاسخ روشنی در مورد زمان پرداخت مطالبات یا بهبود اوضاع، داده نشده است.

یکی از این کارگران می‌گوید: هیچ نظارتی نیست؛ می‌گویند شهرداری درآمد ندارد؛ اما آیا مدیران شهری نیز مانند ما، سه ماه به سه ماه حقوق نمی‌گیرند. چرا اعضای شورای شهر نشسته‌اند و فکری به حال شهرداری کوت عبدالله نمی‌کنند؟ بیست و ششم ماه قبل (دیماه)، تازه حقوق برج هفت را گرفته‌ایم! قرار بود پانزدهم این ماه، یک حقوق دیگر به حساب ما بریزند که هنوز خبری نشده.

این کارگران با یادآوری رایزنی‌های گسترده‌ی خود برای بهبود اوضاع می‌گویند: حتی به تهران آمدیم تا با مقامات صحبت کنیم اما در بر همان پاشنه سابق می‌چرخد؛ اگر واقعاً نمی‌توانند برای شهرداری درآمدزایی کنند، چرا مدیران متبحر سر کار نمی‌آیند تا اوضاع تغییر کند و کارگر زحمتکشِ پاکبان، سه ماه بدون حقوق زباله‌های مردم را جمع‌آوری نکند؛ کارگران شهرداری کار بسیار دشواری دارند آیا درست است همیشه در تب و تاب پرداخت حقوق‌ها باشیم؟

یک کارگر شهرداری کوت عبدالله در ارتباط با شرایط زندگی خود می‌گوید: همه چیز را نسیه برمی‌داریم؛ اجاره خانه‌هایمان ماه‌ها عقب می‌افتد؛ چرا فکری به حال ما نمی‌کنند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز