خبرگزاری کار ایران

مهدی مسکنی:

تعاونی‌های ناکارآمد منحل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۱۶۱

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم چهار رویکرد جدید در حوزه تعاون دارد، گفت: تعاونی‌های ناکارآمد و غیر فعال منحل می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» در نشست با مدیران و کارشناسان تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان افزود: باید با حضور در بین مردم و جوانان و با استفاده از تکنولوژی‌های جدید زمینه‌های دستیابی به سهم تعاون در اقتصاد را فراهم آوریم. 

وی تاکید کرد: مردمی کردن، هوشمند سازی، کارآمدسازی و شفافیت را چهار رویکرد جدید بخش دولتی تعاون در دولت سیزدهم است. 

مسکنی تصریح کرد: باید با عملکردمان برای موثر بودن در رونق اقتصادی، امیدواری را در جامعه افزایش دهیم. 

وی در ادامه به مشکلات سامانه هوشمند تعاون نیز اشاره و بیان کرد: این سامانه بسیاری از امور را در حیطه اجرایی پیش برده اما نداشتن زیر ساخت‌های لازم موجب کند بودن سرعت سامانه هوشمند تعاون می‌شود. 

مسکنی ادامه داد: در همین راستا و با هدف رفع این مشکل در دولت سیزدهم با اهتمام دکتر عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دستورات لازم بر‌ای حل مشکل سرور صادر شده است. 

معاون امور تعاون در خصوص پرداخت اعتبارات به شهرستان‌ها نیز گفت: طبق مقررات، اعتبارات در پایان سال از سازمان برنامه و بودجه دریافت و به شهرستان‌ها تخصیص داده می‌شود و تا کنون ۴۴ درصد اعتبارات تعاون در کشور اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز