خبرگزاری کار ایران

نجات دو کارگر ساختمانی در دو حادثه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۱۲۱

در دو حادثه جداگانه، امدادگران دو کارگر ساختمانی را در شهرهای کاشان و فردیس نجات دادند.

به گزارش ایلنا، در حادثه اول که روز گذشته (جمعه ۸ بهمن ماه) در خیابان گلستان ۱۹ فردیس در استان البرز رخ داد، یک کارگر ساختمانی حدود ۳۰ ساله در زیرزمین یک واحد مسکونی ویلایی در حال ساخت به علت گودبرداری غیراصولی و ریزش آوار محبوس و مصدوم شد.

حسین عاشوری (رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس) در ارتباط با این حادثه گفته است: نیروهای امدادی بعد از یک و نیم ساعت تلاش به کارگر ساختمانی محبوس شده دسترسی پیدا کردند و بعد از نجات او را به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

اما در حادثه دیگر که زمان آن به روز گذشته (۸ بهمن ماه) مربوط می‌شود، کارگر دیگری حدود ۱۹ساله در یکی از واحدهای مسکونی در حال ساخت واقع در خیابان امیرکبیر شهر کاشان به علت سقوط از ارتفاع ۱۲ متری به شدت مجروح شد.

روح الله فدائی (سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان) در ارتباط با این حادثه گفته است: گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی کاشان بعد از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله از نزدیکترین ایستگاه‌ها به محل اعزام شدند و این کارگر را بعد از نجات به بیمارستان منتقل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز