خبرگزاری کار ایران

کارگران پروژه سد شفارود تجمع کردند/ وعده فرماندار برای پرداخت حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۸۳

شماری از کارگران سد شفارود، صبح امروز در اعتراض به‌عدم دریافت حدودا هشت ماه حقوق و چندین ماه حق بیمه معوقه در مقابل محوطه کارگاه محل فعالیت خود تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران سد شفارود به دلیل‌عدم دریافت حقوق حدودا هشت ماهه خود تجمع برگزار کردند. این کارگران گفتند: بدنبال بدقولی کارفرمای شرکت پیمانکار به پرداخت مطالبات صنفی‌مان ناچار شدیم مجددا دست به اعتراض صنفی بزنیم.

این کارگران در ادامه با بیان اینکه نزدیک به ۹۰۰ کارگر هستیم که در نتیجه‌عدم دریافت حقوق دچار مشکلات معیشتی شده‌ایم، در ادامه درباره وضعیت این پروژه عمرانی در استان گیلان گفت: چند ماهی است اجرای ساخت سد شفارود به دلیل نداشتن اعتبار مالی راکد مانده اما ما کارگران در محل کار خود حاضر هستیم.

براساس ادعای یکی دیگر از کارگران، همه مقامات شهرستانی و استانی قول حمایت از کارگران سد شفارود و ادامه اجرای این پروژه عمرانی را می‌دهند و اظهار امیدواری می‌کنند که به زودی مشکلات مرتفع می‌شود اما ما شاهد هیچ اتفاق خاصی در این زمینه نیستیم.

این کارگر در ادامه تصریح کرد: بدنبال اجتماع امروز دوشنبه (۴ بهمن ماه) فرماندار شهرستان رضوانشهر در جمع کارگران معترض حاضر شد و وعده پرداخت حقوق را تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری را داد. این در حالیست که پیش از این تعداد زیادی از مسئولان استانی وشهرستانی وعده حل مشکلات ما کارگران را داده بودند که آخرین آن از سوی دو عضو کمسیون بودجه مجلس حین بازدید از این پروژه عمرانی انجام شد.

وی افزود: وضعیت معیشت‌مان خوب نیست با این حال امیدواریم این بار مسئولان به وعده‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز