خبرگزاری کار ایران

جزئیات بیشتری درباره مرگ سیمبان توزیع برق شمال کرمان/ «نخعی» با سقوط سبد بالابر جان باخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۴۱۷

گفته می‌شود کارگر سیمبان شرکت توزیع برق شمال کرمان به نام «روح الله نخعی» که روز ۲۶ دی ماه دچار حادثه سقوط شد و جان باخت، با شکستگی سبد خودرو بالابر سقوط کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز شنبه (۲۶ دی ماه) یک کارگر سیمبان شرکت توزیع برق شمال کرمان حین کار دچار حادثه سقوط از ارتفاع شد و جان باخت.

منابع کارگری، علت مرگ این کارگر را در ابتدا برق گرفتگی و بعد سقوط از ارتفاع اعلام کردند. اما طبق گزارش شرکت توزیع برق شمال کرمان، این کارگر پس از اتمام کار در ساعت ۱۸:۳۰ زمانی که قصد داشت با استفاده از خودرو بالابر از ارتفاع به سطح زمین بازگردد، باگت بالابر شکسته و کارگر به همراه آن به سطح زمین سقوط می‌کنند.

بر اساس همین گزارش، حادثه بعد از رفع اتصال برق فشار ضعیف (شاخه زنی ورفع پارگی سیم معابر) در بلوار حمزه، خیابان نامدارمحمدی کرمان رخ داده است.

همچنین طبق گزارش کارشناسان شرکت توزیع برق شمال کرمان؛ اپراتور برقکاری که دچار حادثه شده، قبل از شروع عملیات اتصال برق مبادرت به بریدن شاخه‌های اضافی درختی که در کنار تیرک برق وجود داشت، کرده است. با این حال احتمال می‌رود حین پایین آمدن، سبد به یکی از شاخه‌ها برخورد کرده باشد. در عین حال این حادثه در حالی اتفاق افتاده که حدود یک هفته پیش همین سبد از ناحیه دیواره دچار شکستگی شده بود که برای تعمیر به تعمیرگاه ارسال شده بود.

از قرار معلوم کارگر فوتی، کارگر شرکت پیمانکاری «نوگرایان قدرت» در توزیع برق شمال کرمان با ۱۳ سال سابقه کار بود که بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرده است.

به نقل از یکی از همکاران وی گفته می‌شود؛ خاکسپاری آقای نخعی با حدود ۴۱ سال روز سه شنبه (۲۸ دی ماه) در کرمان برگزار شد. وی داری همسر و سه فرزند خردسال است.

علت بروز این حادثه همچنان از سوی مراجع قانونی در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز