خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران شهرداری سی‌سخت از اعضای جدید شورای شهر/ مطالبات یکسال ما پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۲۰۱

کارگران شهرداری سی‌سخت از شهردار جدید در خواست کردند هر چه سریعتر پیگیر وضعیت پرداخت مطالبات یکساله آنها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری سی سخت در استان کهکیلویه و بویراحمد از مشکلاتی که به مطالبات مزدی و بیمه آن‌ها بازمی‌گردد، به عنوان دغدغه اصلی خود در آستانه سال نو یاد کرده و خواستار تسریع در پرداخت مطالبات معوقه یکساله خود از شهردار جدیدشدند.

این کارگران که می‌گویند هنوز طعم افزایش حقوق سال جاری (۱۴۰۰) را نچشیده‌اند، در ادامه گفتند: لازم است شهردار جدید نسبت به مساله معوقات یکساله کارگران توجه کرده و با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و آسیب‌پذیری این قشر، پیگیری پرداخت مطالبات آنان را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مورد رسیدگی قرار دهد.

آن‌ها از تاخیر مکرر مطالبات خود انتقاد کرده و اظهار داشتند: متاسفانه در دوره‌های قبلی هیچ‌یک از شهرداران به خواسته‌ای قانونی و مشکلات معیشتی کارگران اهمیتی نمی‌دادند.

یکی از کارگران با بیان اینکه با ورود شهردار جدید یکبار حدود یک ماه حقوق آذر ماه سال ۹۹ را دریافت کردیم و بعد حدود ده روز پیش بخش دیگری از معوقاتمان به صورت علی‌الحساب پرداخت شد، گفت: حدود ۸۰ نفر در مجموعه شهرداری سی سخت مشغول کارند که در تامین مخارج زندگی خود درمانده شده‌اند.

یکی دیگر از کارگران واحد خدمات شهرداری سی‌سخت با بیان اینکه به نظر می‌رسد در وضعیت فعلی روال پرداخت حقوق همانند ماه‌ها و سال‌های گذشته است، اضافه کرد ما کارگران نمی‌دانیم با این گرانی‌ها و تورم، چگونه باید هزینه‌های سنگین زندگی خود را تامین کنیم؛ از چه کسی قرض بگیریم و چه زمانی می‌توانیم این قرض‌ها را بازپرداخت کنیم.

به گفته این کارگران، مشخص نیست شهردار تا چه زمانی قصد دارد مطالبات مزدی کارگران را تسویه نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز