خبرگزاری کار ایران

تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران:

سهیمه برای کارگران ساختمانی در دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۴۹۱

رئیس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران گفت: این اداره با توجه به نیاز شعب خود و تعداد کارگران ساختمانی، سهیمه موجود را تقسیم کرده است.

شاهرخ محمدزاده درباره مسکوت ماندن بیمه کارگران ساختمانی ورچک ورامین به خبرنگار ایلنا گفت: حدود ۸ هزار سهیمه به منظور بیمه کارگران ساختمانی در سال ۹۸ به اداره کل تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران تخصیص داده شد که این اداره با توجه به نیاز شعب خود و تعداد کارگران، سهمیه موجود را تقسیم کرد. 

وی ادامه داد: در آن بازه زمانی، بخشی از کارگران تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار گرفتند اما بازهم عده‌ای در صف انتظار باقی ماندند. بر اساس آمار اعلام شده از سوی انجمن صنفی کارگران ساختمانی قرچک، حدود ۱۶۰۰ کارگر ساختمانی در لیست انتظار تامین اجتماعی قرار دارند. 

جعفر معصومی (رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی قرچک) نسبت به وضعیت بیمه کارگران صنعت ساختمان در این شهر انتقاداتی وارد کرده بود. به گفته وی، کارگران در سامانه رفاهی ایرانیان ثبت نام کرده و منتظر بیمه شدن هستند اما تامین اجتماعی شهرستان قرچک از ۲۱ دی ماه جاری بیمه کارگران ساختمانی را متوقف کرده و پاسخگوی نیاز بیمه‌ای کارگران ساختمانی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز