خبرگزاری کار ایران

نیروهای مخابرات استان خوزستان: ۴ ماه است که بدون حقوق و بیمه سر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۳۸۷

نیروهای اخراجیِ مخابرات استان خوزستان به‌ عدم اجرای حکم بازگشت به کار خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیروهای اخراجیِ مخابرات استان خوزستان گفتند: ما هم حکم بازگشت به کار هیأتهای تشخیص و حل اختلاف را گرفته‌ایم و هم حکم اجرای احکام دادگستری را، اما شرکت پیمانکار از رای مراجع قانونی تبعیت نمی‌کند. 

آن‌ها می‌گویند: به دفتر نماینده رهبری استان خوزستان هم مراجعه کردیم. 

به گفته‌ی این نیروها؛ بعد از گذشت ۴ ماه همچنان حدود ۷۰ خانواده بدون حقوق سر می‌کنند این درحالیست که مراجع حل اختلاف به نفع این کارگران رای داده‌اند. 

پیشتر نیز این نیروها در دیدار با نماینده رهبری در استان خوزستان، رئیس اداره کار خوزستان و معاون سیاسی امنیتی استانداری، قول مساعد برای حل مشکل خود و اجرای احکام مراجع حل اختلاف گرفته بودند. به گفته‌ی این نیروها؛ با وجود مهلتِ یک هفته‌ای نماینده رهبری به پیمانکار، این شرکت همچنان از اجرای حکم سر باز می‌زند. 

گفتنی است؛ حدود ۷۰ نفر از نیروهای مخابرات استان خوزستان که دو دوره بدون قرارداد به کار خود ادامه داده بودند، با استناد به تبصره ۲ ماده ۷ قانون کار برای تبدیل قراداد خود از موقت به دائم، شکایت تنظیم کردند و به نفع خود رای گرفتند. مطابق رایی که توسط هیات‌های تشخیص و حل اختلاف صادر شده است؛ این کارگران نیروهای دائم مخابرات به حساب می‌آیند و باید به کار خود برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز