خبرگزاری کار ایران

وزیر رفاه:

۱۱ سناریو برای ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی و بهره‌وری شرکت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۵۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: برای ساماندهی صندوق‌ها و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها ۱۱ سناریو را بررسی کردیم و اکنون در حال تکمیل آن هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از صدا و سیما، حجت الله عبدالملکی پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن در جمع خبرنگاران گفت: از آنجا که سرمایه‌گذاری‌های قابل ملاحظه زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی در حوزه صنعت و معدن است در این جلسه میزان سودآوری و چالش‌های پیش روی این واحدهای صنعتی و معدنی مورد بررسی قرار گرفت. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نظارت بر عملکرد شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های پتروشیمی، فولاد، معادن و زغال سنگ برعهده کمیسیون صنایع و معادن است. 

وی ادامه داد: مدیران عامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور و صندوق بازنشستگی فولاد در این نشست، حضور داشته و گزارشی از وضعیت مدیریتی واحدهای صنعتی و معدنی و میزان سودآوری و چالش‌های پیش روی آن‌ها را ارائه کردند. 

عبدالملکی تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نکات مهمی درباره ضرورت افزایش بهره‌وری، شفافیت، مبارزه با فساد و بهبود مدیریت مطرح کردند و هم‌اندیشی خوبی در این جلسه صورت گرفت. 

وزیر تعاون همچنین با بیان اینکه برای ساماندهی صندوق‌ها و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها ۱۱ سناریو را بررسی کردیم، تصریح کرد: اکنون در حال تکمیل آن هستیم و مقرر است در جلسه دیگر این موضوعات با حضور اعضای کمیسیون مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز