خبرگزاری کار ایران

کارکنان راه‌آهن خواهان ترمیم حقوق‌ و عدالت در پرداخت‌ها شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۰۱۶

کارکنان شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خواستار اجرای عدالت در پرداخت‌ها و همسان‌سازی حقوق‌ها شدند.

به گزارش ایلنا، کارکنان شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در کارزاری، از رستم قاسمی (وزیر  راه و شهرسازی) خواستند که پیگیر افزایش حقوق آنها شود.

در متن این کارزار آمده است: 

اینجانبان، امضاکنندگان این مرقومه که کارکنان شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران هستیم، نسبت به حقوق دریافتی خود که در طول سالیان متمادی نسبت به دریافتی کارکنان سایر وزارتخانه‌ها و حتی نهادهای زیرمجموعه همین وزارتخانه در سطح بسیار پایینی قرار دارد، گلایه‌مندیم. 

با وجود مسئولیت‌های سنگینی که این شرکت در حوزه جابه‌جایی ایمن بار و مسافر عهده‌دار است و به‌تبع آن کارمندان و کارکنان ستادی و ادارات کل مناطق نیز درگیری و مشقت‌های زیادی را متحمل می‌شوند، دستمزد و حقوق پایینی دریافت می‌کنیم. 

این امر انگیزه کار و تمرکز فکری را از کارکنان گرفته و امید به آینده و توان خرید کارکنان این شرکت را به‌شدت کاهش داده است و موجب شده با توجه به تورم حاکم بر اقتصاد جامعه، روزبه‌روز برای گذران زندگی فشار فزاینده‌ای را بر خود احساس کنند. 

لذا خواهشمندیم با درایت خود دستور فرمایید در خصوص ایجاد عدالت در پرداخت‌ها و همسان‌سازی حقوق کارکنان این شرکت تسریع و تعجیل لازم به عمل آید تا بارقه امیدی به آینده در دل کارکنان این شرکت روشن گردد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز