خبرگزاری کار ایران

نرخ حداقل و حداکثر «پاداش بهره‌وری» سال ۱۴۰۰ کارکنان صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۷۷۹

نرخ حداقل و حداکثر حق‌الزحمه/ پاداش بهره‌وری سال ۱۴۰۰ کارکنان صنعت نفت از سوی سرپرست توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اعلام شد.

به گزارش ایلنا، «مهدی علی‌مددی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل چهار شرکت اصلی اعلام کرد: 

«احتراما، نظر به تکلیف مقرر در بند (۶) مصوبه ۱۱۸-۹۴ مورخ ۱۳۹۴.۹. ۳۰ شورای اداری و استخدامی صنعت نفت (موضوع ابلاغیه شماره ت‌ه‌م/۴۷۵۲۲۶ مورخ ۱۳۹۴.۱۰. ۹ دبیرخانه شورای اداری و استخدامی صنعت نفت)، مبنی بر اعلام حداقل و حداکثر میزان حق‌الزحمه/ پاداش بهره‌وری کارکنان بر اساس نرخ تورم سالانه اعلام شده، به استحضار می‌رساند: مطابق بررسی صورت گرفته، نرخ تورم شاخص کل بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران مربوط به سال ۱۳۹۹ بر اساس اعلام مرکز آمار ایران (شاخص تورم – مستند به ماده (۱۰) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور) به میزان ۳۶.۴ درصد اعلام شده است. 

با توجه به مراتب فوق، میزان حداقل و حداکثر حق‌الزحمه/ پاداش بهره‌وری کارکنان مشمول نفت برای هر دوره شش‌ماهه سال ۱۴۰۰ به ترتیب: بیست و شش میلیون و نهصد و هفتاد و چهار هزار (۲۶۹۷۴۰۰۰) ریال و یکصد و هفت میلیون و هشتصد و نود و شش هزار (۱۰۷۸۹۶۰۰۰) ریال جهت هرگونه اقدام مقتضی حسب شرایط یاد شده در مصوبه تعیین و اعلام می‌شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز