خبرگزاری کار ایران

منتخبانِ «اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری» معرفی شدند+اسامی هیئت مدیره و بازرسان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۳۸

اسامی منتخبان هیئت مدیره (اصلی و علی البدل) و بازرسان (اصلی و علی البدل) اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نوبت سوم انتخابات مجمع عمومی اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، چهارشنبه (۷ مهرماه) در محل خانه کارگر برگزار شد. 

هیئت مدیره اتحادیه ۱۱ عضو اصلی و ۳ عضو علی البدل دارد. همچنین ۲ بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل در ساختار این تشکل حضور دارند. 

در این جلسه گزارش هیئت مدیره، گزارش بازرسان و گزارش مالی خزانه دارِ اتحادیه قرائت شد. همچنین از طرف اعضای مجمع روزنامه‌ی کار و کارگر به عنوان روزنامه‌ی کثیرالانتشار مشخص و در نهایت نیز انتخابات برای تعیین بازرسین و هیئت مدیره‌ی۴ سال آینده‌ی این تشکل برگزار شد. 

در این جلسه حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری)  گزارشی از عملکرد اتحادیه پیشکسوتان جامعه‌ی کارگری ارائه داد. صادقی در این گزارش در مورد جلسات برگزار شده توسط اتحادیه پیشکسوتان گفت: ما برای پیگیری مطالبات بازنشستگان ۲جلسه با رئیس جمهور وقت، ۶۰ جلسه با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در طول دوران ۸سال گذشته، ۳۵جلسه با مدیران کل ستادی، ۲۰جلسه با مدیران کل اجرایی، ۸جلسه با معاونت ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ۱۵جلسه با نمایندگان مجلس ادوار گذشته و حال، ۲۳جلسه با وزیر کار گذشته و حال، ۲۳جلسه با کانون عالی بازنشستگان کشور، ۲جلسه با رهبران مجازی اجتماعات کشوری، ۵۴جلسه هیئت مدیره و بازرسین، ۳۵جلسه حضوری با اعضای اتحادی و ۱۹جلسه مجازی با اعضای اتحادیه داشتیم.

در این مجمع و در چهارچوب اساسنامه ابتدا هیات رئیسه انتخاب و سپس کار رای گیری آغاز شد که از بین کاندیدای مطرح افراد ذیل حائز اکثریت آراء و به عنوان اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

به ترتیب حسن صادقی، سید محمد صالحی، سید علیرضا حیدری، یونس نوری، عشرت ملکی، مهدی مجیدی، سهراب قنبری، علی اکبر عیوضی، محمدعلی ترکاشوند، محمدحسن پورطالبیان، اسداله عبادی بعنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و حجت اله قنبری، داود حمیدی فر و سبزعلی رجبی نیز بعنوان اعضای علی البدل انتخاب گردیدند.

منیژه پناهی و رفعت الملوک وکیلی نیز بعنوان اعضای اصلی بازرسین و غلامرضا باقری بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

 اسامی اعضای اصلی و علی البدل این اتحادیه به شرح زیر است: 

منتخبانِ «اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری» معرفی شدند+اسامی هیئت مدیره و بازرسان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز