خبرگزاری کار ایران

بخشی از معوقات کارگران ابنیه فنی تراورس پرداخت شد/ نارضایتی از پرداخت قطره‌چکانی حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۳۴

کارگران ابنیه فنی تراورس از واریز بخشی از معوقات مزدی دو نیم ماهه خود خبر دادند.

کارگران ابنیه فنی تراورس در تماس با خبرنگار ایلنا، از واریز بخشی از معوقات مزدی خود خبر دادند. آن‌ها گفتند: صبح امروز سه‌شنبه، (ششم مهرماه) معادل یک ماه حقوق به حساب کارگران نگهداری از خطوط راه آهن واریز شده است.

این کارگران با ابراز نارضایتی از پرداخت قطره چکانی حقوق، به مشکلات مالی خود اشاره کرده و گفتند: چندین سال است هر ماه بخشی از مطالباتمان را به صورت ۵۰درصدی (نیمی از حقوق ماه‌های تیر و مرداد)، آنهم با تاخیر یک الی دو ماهه دریافت می‌کنیم. در عین حال با این روند پرداخت حقوق مشکلات زیادی برای ما ایجاد شده است.

آن‌ها با اشاره به مشکلاتی که در نتیجه پرداخت نشدن منظم حقوق به کارگران ابنیه فنی راه آهن تحمیل شده، گفتند: بالا رفتن هزینه‌های زندگی باتوجه به معوق ماندن دستمزدها شرایط سختی را برای ما و خانواده‌هایمان به وجود آورده است و به معنای واقعی کلمه از وضعیت موجود خسته شده‌ایم.

کارگران با ابراز نارضایتی از شرایط بوجود آمده، افزودند: در ماه‌های گذشته مکاتباتی با مسئولان دولتی و دیگر مقامات ذیربط راه آهن انجام شد ولی اعتراضات و مکاتبات نتیجه‌ای نداشته و به جایی نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز