خبرگزاری کار ایران

در یکی از مدارس محله نازی آباد؛

زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور دبیرکل خانه کارگر نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۹۶

سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با نواخته شدن زنگ مدرسه از سوی علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در مدرسه امام خمینی محله نازی آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیرکل خانه کارگر زنگ تحصیلی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را در دبستان پسرانه امام خمینی محله نازی‌آباد ساعت ۹ صبح به صدا درآورد. 

محجوب با بیان اینکه دبستان فعلی امام خمینی پیش از این دبیرستان بوده، توضیح داد: این ساختمان را از آموزش و پرورش خریداری کرده‌ایم و تصمیم به احداث دبستان در این مکان گرفتیم. آقای حجاریان در آن روزگار، مدیریت دبیرستان را برعهده داشت. ایشان، انسانی خوش ذوق بود و باور داشت که مدارس غیرانتفاعی باید در تمامی مناطق شهری وجود داشته باشد. این مدیر پرتلاش، مدارس انرژی اتمی را تاسیس کرد. این دبیرستان که اکنون به یک دبستان تبدیل شده است، سابقه درخشانی دارد و انسان‌های موفقی در این دبیرستان پرورش داده شدند. 

دبیر کل خانه کارگر با اشاره به اینکه با این مدیر اختلاف‌نظر داشتم، تصریح کرد: من و آقای حجاریان درباره مبلغ شهریه با یکدیگر اختلاف نظر داشتیم. من بر حق شهریه کم اعتقاد دارم و این موضوع را در این مدرسه به اثبات رساندم. 

وی درباره سابقه تدریس خود در دبیرستان امام خمینی گفت: من در این محل سابقه تدریس دارم و از همان زمان به فکر مدرسه‌سازی بودم. تشکیلات خانه کارگر تصمیم داشت تا مجموعه مدارس خود را تاسیس کند. این دبستان را در سال ۹۹ تاسیس کردیم و در این مسیر همچنان گام خواهیم برداشت. سیاست ما بر این است تا روی پایه‌های اول، دوم و سوم متمرکز شویم. 

محجوب افزود: دانش‌آموزان باید از حاشیه‌ها دور شوند و به فکر تحصیل خود باشند. امید دارم تا خانواده‌ها، مربیان و معلمان یکدیگر را یاری کنند. مهم‌ترین کار تطبیق بچه‌ها با مدرسه است. این تطابق باید در آذر به اوج خود برسد زیرا وزارت آموزش و پرورش تصمیم دارد تا مدارس از آذرماه به صورت حضوری برگزار کند. 

دبیرکل خانه کارگر ادامه داد: سال تحصیلی جدید را به شما تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برای شما می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز