خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با قانون کار در خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۳۵۱

مدیر برگزاری دوره‌های تشکیلاتی خانه کارگر از برگزاری دوره آموزشی «با قانون کار آشنا شویم» در این تشکل خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدصادق محسنی کبیر در ارتباط با این دوره آموزشی توضیح داد: خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در راستای ترویج یادگیری قانون کار در سراسر کشور نموده است. 

به گفته وی، این دوره‌ها زیرنظر آقای علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر به شکل مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود که از طریق ویدیوکنفرانس برای کارگران شریف و زحمتکش ایران اسلامی برگزار می‌شود. 

مدیر برگزاری دوره‌های تشکیلاتی افزود: یکی از فعالیت‌های خانه کارگر در حوزه روابط کار، فقر اطلاعات کارگران از حقوق کار است که بعضا مشکلات فراوانی را برای جامعه ایجاد کرده است. لذا برگزاری این دوره‌ها می‌تواند در بلندمدت حتی منجربه کاهش پرونده‌های حقوقی کارهم شود. 

محسنی کبیر گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از سراسر کشور در ۵۲ کلاس آموزشی در این دوره ثبت نام کرده‌اند که به فراگیری قانون کار می‌پردازند. منابع آموزشی این دوره کتاب «با قانون کار آشنا شویم» است که کارگران متقاضی ضمن حضور در کلاس و فراگیری آموزش‌های اساتید، از نکات خاصی و آزمون‌های این کتاب نیز بهره‌مند می‌شوند. 

وی افزود: : تلاش داریم تا این دوره آموزشی را در سراسر کشور گسترش دهیم. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند به خانه‌های کارگر در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز