خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری مطرح کرد:

ادامه کار کارگران در شرایط کرونایی خداپسندانه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۴۷۳

حسین حبیبی از ادامه کار کارگران در شرایط بغرنج کرونایی انتقاد کرد.

حسین حبیبی (عضو هیات مدیره کانون عالی شوراها) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت بغرنج کارگران در گرمای جنوب و عدم تعطیلی آن‌ها در بحران کرونا می‌گوید: شایسته بود کارگران مظلوم کارخانجات صنعتی و شرکتهای خصوصی نیز مشمول ۶ روز تعطیلات کرونا می‌شدند؛ خداپسندانه نیست که دولتی‌ها تعطیل باشند ولی این کارگران مظلوم که به مراتب بیشتر در معرض خطر کرونا هستند، همچنان بی‌وقفه مشغول کار باشند و در عین حال، حق آن‌ها ادا نشود؛ حق الناس یعنی حق همین کارگران مظلوم به خصوص آن‌هایی که در جنوب و خوزستان در این گرما و کرونا هر روز مشغول به کار هستند.

او خطاب به رئیس جمهور جدید می‌گوید: بیش از یک ماه است که کارگران مظلوم هفت تپه خوزستانِ داغ وسوزان، برای چندمین بار به خاطر واگذاری برخلاف قانون (علیرغم محکومیت قضایی) به منظور جلوگیری از حیف ومیل بیت المال که هفت تپه مصداق آن است، و همچنین برای احیای حقوق مسلم شرعی، قانونی و مکتسبه خودشان، دست به اعتراض زده‌اند؛ شایسته بود شما صدای مظلومیت و ندای هل من ناصراً ینصرنیِ کارگران هفت تپه که مصداق بارز حق الناس است را می‌شنیدید و به کمک آن‌ها می‌شتافتید.

حبیبی ادامه می‌دهد: شعار کارگران هفت تپه در خوزستان داغ و سوزان را بشنوید! خوزستان آب ندارد؛ هفت تپه جان ندارد؛ کارگر نان ندارد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز