خبرگزاری کار ایران

ترتیب پرداخت پاداش بازنشستگان هلال احمر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۷۵۲

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر از تامین بودجه برای پرداخت پاداش بازنشستگان جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از جمعیت هلال احمر، شهرام میرزایی گفت: در سال گذشته ۵۵۱ میلیارد ریال برای پاداش پایان خدمت به ۲۱۷ نفر از بازنشستگان جمعیت هلال احمر پرداخت شد، ۸۱ نفر از این بازنشستگان مربوط به سال ۱۳۹۸ و سایرین مربوط به سال ۱۳۹۹ بودند.

وی افزود: پرونده های کامل شده تا پایان اسفندماه سال گذشته، تامین اعتبار و پاداش به پرسنل بازنشسته پرداخت شد، تعداد ۱۳۷ نفر از بازنشستگان در اواخر سال ۹۹ بازنشسته شده بودند و مدارک آن ها با تاخیر ارائه شده بود و از سوی دیگر با توجه به محدودیت منابع و کسری بودجه به علت تحریم های شدید در سال ۹۹ و کرونا، درآمدهای دولت و جمعیت هلال احمر کاهش یافته بود و به همین علت امکان پرداخت پاداش این دسته از بازنشستگان مهیا نشده بود.

وی احمر خاطرنشان کرد: با اهتمام ویژه رئیس جمعیت هلال احمر و با همکاری سازمان برنامه و بودجه در اواخر هفته گذشته، ۲۷۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال به سقف اعتبارات عمومی جمعیت هلال احمر اضافه شد و تخصیص آن صورت گرفت و این تخصیص نیز در اختیار خزانه داری کل قرار گرفت تا از خزانه کل کشور این تخصیص برای پرداخت پاداش سایر بازنشستگان تامین شود.

میرزایی گفت: این تخصیص در اختیار ۲۵ استان و ستاد مرکزی هلال احمر قرار خواهد گرفت تا روند پرداخت پاداش بازنشستگان آغاز شود. در این خصوص باید از دبیرکل جمعیت هلال احمر و خزانه دار کل نیز تشکر کرد زیرا تلاش زیادی در این خصوص انجام داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز