خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران شهرداری لوشان از اعضای جدید شورای شهر/ پیگیر مطالبات مزدی و شغلی ما باشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۳۴

کارگران شهرداری لوشان از اعضای جدید شورای شهر درخواست کردند که پیگیر وضعیت پرداخت مطالبات مزدی و شغلی آن‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری لوشان در استان گیلان از مسائل مالی و مشکلاتی که به مطالبات مزدی و بیمه‌ای آن‌ها بازمی‌گردد، به عنوان مشکلات اصلی خود یاد کرده و خواستار رسیدگی به اوضاع نابسامان شغلی و مزدی خود از اعضای جدید شورای شهر شدند.

این کارگران که در حال حاضر با احتساب اسفند سال ۹۹حدود ۵ماه مزد معوقه طلبکارند، در ادامه گفتند: لازم است شورای شهر نسبت به مساله معوقات کارگران توجه کرده و با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و آسیب‌پذیری این قشر، پیگیری پرداخت مطالبات آنان را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مورد رسیدگی قرار دهد.

آن‌ها از تاخیر مکرر مطالبات خود انتقاد کرده و اظهار داشتند: متاسفانه در دوره‌های قبلی هیچ یک از اعضای شورای شهر لوشان به خواسته قانونی و مشکلات معیشتی کارگران اهمیتی نمی‌دادند و حتی چندین‌بار با امید حمایت اعضای شورای شهر به دفاتر آنان مراجعه کردیم اما هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

آن‌ها با بیان اینکه اعضای شورای شهر به ظاهر در دوران انتخابات شورای شهر خود را با کارگران همراه می‌کنند اما در واقع ما هیچ حمایتی از آن‌ها ندیده‌ایم، در ادامه تصریح کردند: در این میان مسئولان شهری هم به مشکلاتمان رسیدگی نمی‌کنند و سعی دارند به هر نحو موضوع مطالباتمان را تکذیب کنند.

به گفته آن‌ها؛ وصول مطالبات کارگران شهرداری لوشان نیاز به پیگیری اعضای شورای شهر دارد. در سنوات گذشته شاهد تخلفات مالی تعدادی از اعضای سابق شورای شهر و شهردار بودیم که لطمات زیادی به اهالی شهر و کارگران شاغل در شهرداری وارد شد.

کارگران شهرداری لوشان با بیان اینکه در شرایط فعلی، مدیران شهری باید منابع مالی خود را با الویت‌بندی هزینه کنند، گفتند: شهرداری برای جبران منابع مالی خود ابتدا باید هزینه‌های غیرضروری خود را حذف کند و از انجام پروژه‌های جدید بپرهیزد.

کارگران واحد خدمات شهرداری لوشان در ارتباط با انتخاب شهردار گفتند: در شهر لوشان جوانان زیادی با مدارک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و حتی دکترا مرتبط با مدیریت شهری هستند که از توانایی و دانایی خوبی برخودارند. در این شرایط از اعضای شورای شهر درخواست داریم برای انتخاب شهردار از افراد بومی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز