خبرگزاری کار ایران

بخشی از معوقات کارگران شهرداری رودبار پرداخت شد/ نارضایتی کارگران از پرداخت قطره چکانی حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۷۱۱

بخشی از معوقات مزدی کارگران شهرداری رودبار زیتون به صورت علی‌الحساب پرداخت شد.

کارگران شهرداری رودبار در تماس با خبرنگار ایلنا، از پرداخت بخشی از معوقات مزدی خود به صورت علی‌الحساب خبر دادند. این کارگران گفتند: بعد از تجمعات سه روزه کارفرما به حساب هر یک از کارگران خدماتی و فضای سبز دو میلیون تومان به صورت علی‌الحساب واریز کرد.

این کارگران که در حال حاضر پنج ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند، گفتند: امیدواریم قبل از پایان مرداد ماه بخش دیگری از مطالبات مزدی ما پرداخت شود؛ در ضمن بخشی از حق بیمه کارگران به تامن اجتماعی پرداخت نشده که امیدواریم با مساعدت مسئولان، این معوقات نیز به زودی پرداخت شود.

آن‌ها با بیان اینکه پرداخت قطره چکانی حقوق، کارگران شهرداری رودبار را به تنگنا کشانده است، افزودند: کارگران منتظر بودند حداقل بعد از گذشت ۵ ماه از سال یک حقوق کامل دریافت کنند که متاسفانه آنهم به بهانه نداشتن منابع مالی کافی انجام نشد.

به ادعای آن‌ها، بالا رفتن هزینه‌های زندگی باتوجه به معوق ماندن دستمزدها شرایطی را به وجود آورده که می‌شود گفت کارد به استخوان کارگران شهرداری رودبار رسیده و به معنای واقعی کلمه مستاصل شده‌اند.

وی تاکید کرد: اعتراض ما از طریق رسانه‌های کارگری به گوش همه مسئولان استانی و حتی کشوری رسید ولی انگار این اعتراضات و بیان مطالبات صنفی هیچ نتیجه‌ای نداشته و به جایی نمی‌رسد و اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، ما کارگران شهرداری رودبار دیگر نمی‌دانیم صدایمان را به گوش چه کسی برسانیم.

آن‌ها در پایان با بیان اینکه این حجم از نارضایتی در میان کارگران مجموعه شهرداری رودبار، موجب نگرانی‌ست، افزودند: دولت و مسئولان باید بدانند که خواسته‌های کارگران شهرداری رودبار هم صنفی‌ست و هم قانونی و اگر به این خواسته‌ها ترتیب اثر داده نشود، مشکلات حادتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز