خبرگزاری کار ایران

جزئیات بیشتری از حادثه کارخانه رنگ و تینر ملارد/ دو کارگرو سه آتش نشان دچار مصدومیت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۸۳۱

یک منبع کارگری در غرب استان تهران در ارتباط با حادثه عصر روز سه‌شنبه کارخانه رنگ و تینر در منطقه لم‌آباد شهرستان ملارد توضیحات بیشتری را ارائه داد.

یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه کارخانه رنگ و تینر در منطقه لم‌آباد ملارد به خبرنگار ایلنا گفت: حادثه در یک کارخانه رنگ و تینر در منطقه لم‌آباد ملارد رخ داده که جدا از دو کارگر ی که مصدوم شده بودند سه آتش نشان نیز دچار مشکلات تنفسی شدند.

او با تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز سه‌شنبه (حوالی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه) حریق گسترده‌ای در یک کارخانه رنگ و تینر در منطقه لم‌آباد ملارد رخ داد.

وی با بیان اینکه سوختگی یکی از کارگران به صورت سرپایی مداوا شد اما کارگر دومی به دلیل جراحات بیشتر به بیمارستان منتقل شد، درباره وضعیت سه آتش نشان نیز گفت: سه آتش نشان ملاردی نیز به دلیل گستردگی حریق ووجود گازهای سمی ناشی از سوختن مواد اولیه تولید تینر، دچار مشکلات تنفسی و افت فشار شده بودند که توسط امدادگران حاضر در صحنه  به صورت سرپایی مداو شدند و نیاز به درمان بیمارستانی نبود.

وی اضافه کرد: مهار این آتش سوزی هفت ساعت طول کشید و آتش نشانان توانستند از سرایت شعله‌های آتش به ۳۰۰ بشکه ۲۲۰ لیتری تینر، ۳۰ هزار لیتر الکل و ۴۵ هزار لیتر تینر این واحد تولیدی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز