خبرگزاری کار ایران

اداره رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی رتبه برتر کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۲۳

مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری طی نامه‌ای به سازمان اداری و استخدامی کشور از فعالیتهای مناسب و مؤثر اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به استناد نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و همچنین آیین نامه ها و دستورالعمل اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه جامع اصلاح نظام اداری ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، هر ساله اقدام به ارزیابی و پایش الکترونیکی عملکرد وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی در حوزه رسیدگی به شکایات، اعلانات و گزارشات می کند که نتایج نهایی آن در جشنواره شهید رجایی منعکس می‌شود.

کسب رتبه برتر اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین اجتماعی در بین یکصد دستگاه کشور با امتیاز کامل 35 در شاخص هایی همچون «درصد پاسخگویی به شکایات، درخواست ها و گزارش های مردمی»، «متوسط زمان رسیدگی به مطالبات مردمی»، «کیفیت پاسخگویی»، «ملاقات مردمی»، «تعامل و همکاری در راستای حل مشکلات مردمی»، «درصد رضایت مردم » و... است.

با عنایت به عملکرد اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و پس از اجرای فرایند سنجش و تحلیل داده ها، سازمان تامین اجتماعی در ارزیابی سال 1400(عملکرد سال 99) به ترتیب با کسب 15 و20 امتیاز در شاخص های مذکور و با مجموع 35 امتیاز از 35 امتیاز و از میان یکصد وزارتخانه، سازمان و دستگاه اجرایی، رتبه برتر  را کسب کرده است.

برهمین اساس مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تلاش و عملکرد همکاران اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در ستاد مرکزی واستانها  قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز