خبرگزاری کار ایران

مطالبات آبداران آبفای روستایی خوزستان پرداخت می‌شود/ اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل هدف‌مند کردن یارانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۱۹

۵۰۰ میلیارد ریال از محل سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای پرداخت حقوق کارکنان و آبداران آبفای روستایی خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا کرمی نژاد (مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان) امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از خرداد پارسال شرکت آبفای روستایی و شهری ادغام شدند و این یکپارچگی باعث شد تا در پرداخت حقوق این نیروها دچار مشکل شویم.

وی گفت: تا پیش از این ادغام، حقوق کارکنان آبفا روستایی از محل طرح‌های عمرانی پرداخت می‌شد و پس از ادغام، حقوق این افراد از این محل قطع شد.

وی با بیان اینکه درآمدهای شرکت آب و فاضلاب با هزینه‌های آن همخوانی ندارد، ادامه داد: یکهزار و ۹۰۰ نفر نیروی آبفای روستایی با شهری ادغام شدند که در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال مطالبات حقوق و مزایا طلب دارند.

وی گفت: علاوه بر تخصیص اعتبار از محل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اداره کل دارایی و امور مالیاتی خوزستان نیز ۱۳ میلیارد ریال به آبفای استان برای پرداخت حقوق به آبداران پرداخت کرده است.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان افزود: این مبلغ در اختیار آبفای شهرستان‌ها قرار گرفته تا بخشی از حقوق کارکنان روستایی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه اگر ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شود حقوق تمام کارکنان پرداخت خواهد شد، ادامه داد: تا آن زمان تلاش داریم تا از محل فروش مزایده‌های شرکت حقوق بخشی از این نیروها پرداخت شود.

آبداران و کارکنان شرکت آبفا روستایی خوزستان از یک سال پیش پس از ادغام شرکت آبفای روستایی و شهری در دریافت حقوق با مشکل روبه رو هستند و بارها نسبت به این موضوع تجمع و اعتراض داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز