خبرگزاری کار ایران

افتتاح دفتر جدید انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی در اسالم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۰۰۷

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی اسالم گفت: دفتر انجمن صنفی کارگران ساختمانی اسالم روز گذشته (یکشنبه ۳ مرداد ماه) در راستای تقاضای کارگران ساختمانی راه‌اندازی شد.

جاوید حسن‌پور به خبرنگار ایلنا گفت: اکنون شمار زیادی کارگر ساختمانی در این شهرستان فعالیت دارند و با راه‌اندازی این دفتر، امور خدماتی، رفاهی و صنفی کارگران ساختمانی در دفتر جدید انجمن واقع در خلیف آباد جنب اداره تامین اجتماعی انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات قضایی دفتر سابق انجن صنفی کارگران ساختمانی اسالم افزود: به دلیل مشکلات قضایی که با رئیس سابق انجمن وجود دارد، هنوز اسناد و مدارک و اموال دفتر سابق به اعضای هیات مدیره جدید انتقال پیدا نکرده بنابراین از همه کارگران عضو درخواست دارم تا مشخص شدن وضعیت دفتر سابق انجمن تمام کارهای اداری و خدمات صنفی از قبیل ثبت نام و عضویت را در دفتر جدید انجمن واقع در خلیف آباد جنب اداره تامین اجتماعی انجام دهند. ضمنا مهر و امضای رییس قبلی انجمن از درجه اعتبار ساقط و هر گونه نامه‌نگاری با مهر و امضا قبلی باطل است.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی اسالم اظهار کرد: انجمن صنفی کارگران اسالم آماده ارایه هرگونه خدمات  از قبیل عضویت، بازرسی کارگاهها، اخذ کارت مهارت فنی و حرفه‌ای با قیمت مناسب، تشکیل پرونده بیمه‌ای، پیگیری مشکلات کارگری و حل اختلاف مالی و ریالی بین کارگر و کارفرما و سایر خدمات رفاهی و تشکیلاتی است و انشاا…به زودی خدمات گسترده‌تری در جهت رفع مشکلات و موانع و نیز ارایه وام‌های قرض الحسنه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: کارگران ساختمانی می‌توانند هرگونه مشکلات کاری و بیمه‌ای و نیز مشکلات خانوادگی و معیشتی خود را با انجمن درمیان بگذارند و مطمئن باشند در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز