خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه‌ای اعلام شد؛

خواسته سراسری کارکنان «شرکت پایانه‌های نفتی ایران»/ تناقض ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات نفت از چه نشات می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۹۰۸

کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، با انتشار نامه‌ای، مطالبات خود را برشمردند.

به گزارش ایلنا، کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، با ارسال نامه‌ای خواستار بازبینی قانون بودجه و حذف بند (۷) تبصره ۱۲ به استناد قوانین خاص نفت نسبت به مناطق عملیاتی شدند.

کارکنان  پایانه‌های نفتی در بخشی از این نامه، با طرح این پرسش که ملت از کارمند نفت چه انتظاری دارند، یادآور شدند که وظیفه آنها صیانت از ذخایر و ثروت‌های ملی است. آنها سپس پرسیده‌اند: آیا چنین نیرویی برای تامین دغدغه‌هایش به تامین و رفاه خانواده‌اش نیاز ندارد؟ 

آنها پرسیده‌اند: آیا برای آنها تعیین سقف حقوق انجام شده است؟ آیا تعریف کار اقماری را می‌دانند و حقوق هم‌اندازه شاغلین کلانشهرها را برای آنهایی که روی سکو و دکل نفت کار می‌کنند، در نظر می‌گیرند؟ 

معترضان در این نامه از اجرا نشدن ماده 10 قانون وظایف و اختیارات نفت انتقاد کردند و گفتند که از زمان ابلاغ این قانون در سال 91 سعی کردند که این مضوع بر کارایی آنها تاثیر نگذارد. 

آنها سپس تاکید کردند که با کاهش سقف پاداش بازنشستگی و کاهش سقف دریافتی خود مواجه شده‌اند. کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران پرسیده‌اند که وقتی مجموعه وزارت نفت مشمول نظام هماهنگ پرداخت نیست؛ پس تناقض بین قانون بودجه در زمینه تعیین سقف با ماده 10 قانون وظایف و اختیارات نفت به چه معناست؟ 

آنها در پایان نامه خواستار شدند که از هر راه قانونی ممکن با بررسی منصفانه موضوع تعیین سقف ناعادلانه افزایش حقوق، مانع اساسی در مسیر تولید نشود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز