خبرگزاری کار ایران

ممانعت از ورود ۵ کارگر پیمانکاری نفت به محل کار/ تعلیق پاسخ مطالبات کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۱۸۰

کارگران پیمانکاری گروه تعمیرات پارس جنوبی از بازماندن ۵ کارگر برای ورود به داخل پالایشگاه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری گروه تعمیرات (مکانیک، برق و ابزار دقیق) فازهای ۹ و ۱۰ منطقه پارس جنوبی از ممانعت ورود ۵ کارگر به داخل پالایشگاه خبر دادند. این ۵ کارگر به دلیل تجمع اعتراضی روز گذشته از وورد به محل اشتغال خود بازماندند. 

به گفته کارگران، اعتراض به ابتدایی‌ترین حقوق یعنی کیفیت غذا با سخت‌ترین واکنش‌ها همراه می‌شود؛ ما خواهان غذای مناسب و باکیفیت هستیم اما مدیران تصمیم می‌گیرند تا از اشتغال مزدبگیران جلوگیری کنند. اگرچه ناظر بر پیمانکاران وعده‌هایی مبنی بر اجرا شدن طرح طبقه‌بندی مشاغل داده بود اما تاکنون مزدی مبنی بر‌ این قانون دریافت نکرده‌ایم و هیچ شفاف‌سازی صورت نگرفته است. 

آن‌ها ادامه دادند: حق بیمه تکمیلی از حقوق کسر می‌شود اما هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهد. رسیدگی به این موضوع، یکی دیگر از خواسته‌های ماست. وقتی برای دریافت خدمات هزینه می‌کنیم، انتظار داریم تا به صورت شایسته، خدماتی دریافت کنیم.

کارگران پیمانکاری فازهای ۹ و ۱۰ منطقه پارس جنوبی در اعتراض به اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل و کیفیت پایین غذا، صبح روز گذشته (بیست و نهم تیرماه) مقابل ساختمان مدیریت پالایشگاه تجمع کردند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز