خبرگزاری کار ایران

مراجعه کارکنان شرکتی‌مراکز خدمات جامع سلامت قم به دفتر نماینده قم/ پیگیر مطالباتمان باشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۶۳۰

جمعی از کارکنان شرکتی پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان قم برای پیگیری مطالبات صنفی خود این‌بار به دفتر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگارایلنا، جمعی از نیروهای شرکتی پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان قم  روز، پنجشنبه در پیگیری مطالبات معوقه مزدی و بیمه‌ای خود به دفتر علیرضا زاکانی (نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی) مراجعه کردند.

این کارکنان که پیش از این در پیگیری تبدیل وضعیت شغلی خود با به تهران مقابل ساختمان وزارت بهداشت و مجلس شورای اسلامی سفر کرده بودند، در پی تداوم بی‌توجهی مسئولان وزارت بهداشت و برخی نمایندگان مجلس به خواسته‌های صنفی‌شان از علیرضا زاکانی (نماینده مردم قم و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس) استمداد طلبیدند.

دلیل تجمع این کارگران تبدیل وضعیت شغلی آن‌ها از شرکتی به پیمانی است. در عین حال آن‌ها می‌گویند وزارت بهداشت قصد دارد با حذف همه مراکز خصوصی همه نیروهای حجمی را به یک شرکت پیمانکار منتقل کند که با مخالفت کارکنان روبرو شده است.

از قرار معلوم این کارکنان بخشی از نیروهایی هستند که از طریق شرکت‌های پیمانکاری در پایگاه‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت استان قم مشغول کارند و آن‌طور که منابع ایلنا می‌گویند: حقوقی که آن‌ها به عنوان یک نیروی حجمی مراکز خدمات جامع سلامت استان قم شاغل دریافت می‌کنند کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد در عین حال با وجود تشابه نزدیکی که میان حرفه آن‌ها با برخی نیروهای پیمانی و رسمی وجود دارد، دستمزدهایی که به آن‌ها پرداخت می‌شود به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. بنابراین تقاضای تبدیل وضعیت استخدامی از شرکتی به پیمانی خود دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز