خبرگزاری کار ایران

تجمع دوباره کارگران خط ۵ متروی تهران در ایستگاه هشتگرد/ وعد ه‌پرداخت حقوق عملی نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۰۹۵

کارگران خط ۵ متروی تهران، امروز ۱۵ تیر ماه، مقابل ایستگاه متروی هشتگرد اعتراض صنفی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران نگهداری خط ۵ متروی تهران؛ امروز (سه شنبه ۱۵ تیرماه) برای چندمین بار به نشانه اعتراض به محقق نشدن وعده‌های داده شده از سوی مسئولان برای وصول مطالبات‌شان، بار دیگر اعتراض صنفی خود را برگزار کردند.

آن‌ها که مدعی‌اند مشکلات صنفی آن‌ها در نتیجه بی‌توجهی پیمانکاران قطار شهری تهران بیشتر شده است، در ادامه گفتند: بیش از ۱۵۰ نفر هستیم که با پرداخت نشدن حقوقمان از فروردین ماه سال جاری دچار مشکلات معیشتی شده‌ایم.

کارگران خط ۵ قطار شهری تهران با بیان اینکه درخواست ما در تجمع امروز تسریع در پرداخت حداقل بخشی از معوقات مزدی است، افزودند: جدا از حقوق معوقه در حال حاضر حق بیمه کارگران نیز از بهمن ماه سال۹۹ به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

به گفته یکی از کارگران معترض؛ در اعتراضات گذشته که آخرین آن در تاریخ ۲۲ خرداد ماه برگزار شد؛ مسئولان وعده پرداخت بخشی از مطالباتمان را دادند که تاکنون عملی نشده است.

او گفت: بیش از صد و پنجاه کارگر در خط متروی ۵ تهران - کرج فعالیت دارند که در بخش نگهداری خط ۵ متروی تهران تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری مشغول به کار هستند اما پیمانکار هیچ توجهی به پرداخت مطالبات آن‌ها ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز