خبرگزاری کار ایران

پرداخت بخشی از طلب کارگران شهرداری لوشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۳۱۵

کارگران مجموعه «شهرداری لوشان» می‌گویند: الآن حدود یک هفته است که از طریق منابع درآمدی فروش یک قطعه زمین شهری به بخش دیگری از مطالبات خود دست یافته اند.

کارگران شهرداری لوشان که حدود هفت ماه معوقات مزدی پرداخت نشده داشتند، به خبرنگار ایلنا گفتند: حدود یک هفته است که شهرداری بابت منابع درآمدی که از فروش یک قطعه زمین شهری بدست آورده، بخشی از مطالباتمان را پرداخت کرده است.

این کارگران که تعداد آن‌ها نزدیک به ۸۰نفر می‌رسد، در باره این زمین گفتند: از قرار معلوم یک قطعه زمین شهری حدود ۱۴۰۰ متری ازسوی مسئولان بابت پرداخت مطالبات معوقه کارگران به شهرداری لوشان واگذار شده بود که با فروش و دریافت بخشی از قیمت این زمین، شهرداری توانست سه ماه از مطالبات معوقه کارگران را بپردازد.

کارگران مجموعه «شهرداری لوشان» که در شش ماه گذشته ۵ تا ۸ ماه معوقات مزی طلبکارند، گفتند: این زمین حدود ۴ میلیارد تومان ارزش مالی دارد که امیدواریم شهرداری با دریافت مابقی قیمت زمین از طرف خریدار اقدام به پرداخت مابقی مطالبات کارگران بکند.

براساس اظهارات یکی از کارگران، در حال حاضر حقوق آذر، دی و بهمن آنها پرداخت شده و آنچه باقی مانده ۴ ماه حقوق ماه‌های اسفند ۹۹ به همراه حقوق فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز