خبرگزاری کار ایران

۷۳۷ کارگر استان مرکزی حقوق معوق دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۳۷۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد واحدهای دارای حقوق معوق این استان در خردادماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل، ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، بهزاد سام دلیری افزود: تعداد شرکت‌های دارای حقوق معوق استان مرکزی در خردادماه پارسال به ۳۰ شرکت رسید که این مهم در خردادماه امسال به ۱۵ واحد کاهش یافته است. 

وی بیان کرد: تعداد کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی نیز در این مدت از سه هزار و ۲۱۸ نفر به ۷۳۷ نفر رسیده است که این بخش نیز با کاهش ۲۳ درصدی همراه شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تعداد ماه‌های حقوق معوق کارگران این استان در خردادماه امسال با کاهش ۵۴ درصدی همراه شده و از ۱۰۷ ماه به ۵۸ ماه رسیده است. 

سام دلیری اظهار داشت: در ۶ شهرستان آشتیان، خنداب، دلیجان، فراهان، کمیجان و محلات هیچ کارگر دارای حقوق معوق وجود ندارد و امید است در آینده نزدیک حقوق معوق کارگران استان مرکزی در سایر شهرستان‌ها نیز به صفر برسد. 

وی گفت: ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از اول تیرماه جاری آغاز شده و تا ۱۰ مردادماه امسال نیز ادامه دارد و انتظار است متقاضیان شرکت در این جشنواره تا مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی karafarinanebartar.ir و یا karafarinanebartar.mcsls.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز