خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:

پایدارسازی منابع "متناسب‌سازی" در دستور کار/ ماهانه ۱۷ هزارمیلیارد تومان بابت مستمری می‌پردازیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۲۴۲

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ماهانه ۱۷ هزارمیلیارد تومان بابت مستمری می‌پردازیم، گفت: پایدارسازی منابع متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی یکی از مباحث مهم ما در سال‌های آتی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدعلی همتی (عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی) با اشاره به فضایی که در سازمان تامین اجتماعی در این مدت برای پیگیری متناسب‌سازی شکل گرفته است، گفت: بیشترین استفاده و بهره را از شرکای اجتماعی بردیم و این کار با کمترین مشکل و در حجم وسیعی انجام شد و ماهانه ۱۷ هزارمیلیارد تومان بابت مستمری می‌پردازیم.

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ماهانه ۱۷ هزارمیلیارد تومان بابت مستمری می‌پردازیم گفت: پایدارسازی منابع متناسب‌سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی یکی از مباحث مهم ما در سال‌های آتی خواهد بود و همچنین مشارکت و همفکری شرکای اجتماعی و خردجمعی که شکل گرفت بسیار مهم و مبارک بود و باید سر منشاء اقدامات دیگر باشد.

وی با تاکید بر اینکه پایدارسازی منابع متناسب‌سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی یکی از مباحث مهم ما در سال‌های آتی خواهد بود اظهار کرد: راه حل‌های مختلفی برای این امر مطرح شده است که اصلاحات پارامتریک از جمله آن‌هاست. در دنیا وقتی سن امید به زندگی افزایش می‌یابد سن بازنشستگی هم بالا می‌رود اما ما در ایران خلاف جهت حرکت کرده‌ایم و سن بازنشستگی کاهش یافته و به ۵۲ سال رسیده است.

همتی تاکید کرد: اگر مطالبات جاری‌مان از دولت را وصول کنیم این مسیر را به سمت درستی پیش می‌بریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز