خبرگزاری کار ایران

در جلسه‌ی هماهنگی اعضای هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف مطرح شد؛

واکنش علیرضا محجوب به نامه‌ی وزیر کار به قوه‌قضائیه برای حذف دادنامه‌ی ۱۷۹ دیوان عدالت اداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۶۲۶

دبیرکل خانه کارگر ضمن اشاره به نامه‌ی آقای شریعتمداری در خصوص درخواست ایشان از قوه‌ی قضائیه مبنی بر حذف دادنامه۱۷۹ دیوان عدالت اداری تاکید کردند: این اقدام بسیار خوب و مناسب است و تمام خواسته‌های جامعه‌ی کارگری در این نامه دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه هماهنگی اعضای هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف محور شرق و مرکز استان تهران صبح امروز با حضور علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر)، حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری)، علی خدایی (نائب رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور)، حسین حبیبی (دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) محسن باقری (عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) و محمدرضا فرزعلیان (عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) برگزار شد. 

در این نشست هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف محور شرق و مرکز استان تهران به منظور آموزش و ایجاد وحدت رویه حضور داشتند. هیئت مدیره کانون استان تهران دو دستورالعمل در این خصوص صادر کردند که با امضای آقای خدایی ابلاغ شده و نمایندگان باید به منظور هماهنگی بیشتر در جهت حمایت از کارگران از آن تبعیت کنند. از جمله موضوعاتی که در این نشست به آن پرداخت شد سنوات پایان خدمت و مشکل اخراج کارگران و حمایتهای دیگر از کارگران بود که مهمانان در خصوص آن مفصل به گفت و شنود نشستند. 

در این نشست علیرضا محجوب (دبیر کل خانه کارگر) ضمن اشاره به نامه‌ی آقای شریعتمداری در خصوص درخواست ایشان از قوه‌ی قضائیه مبنی بر حذف دادنامه۱۷۹ دیوان عدالت اداری تاکید کردند: این اقدام بسیار خوب و مناسب است و تمام خواسته‌های جامعه‌ی کارگری در این نامه دیده شده است. 

محجوب نسبت به درخواست مثبت قوه‌ی قضائیه نسبت به این نامه ابراز امیدواری کرد و گفت: چنانچه این دادنامه ابطال شود کارگران بعد از سال‌ها طعم خوش امنیت شغلی را خواهند چشید.

در این نشست حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) با حمایت از کاندیداتوری علیرضا محجوب برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس گفت: این انتخابات برای جامعه‌ی کارگری بسیار مهم است. در حال حاضر در مجلس عده‌ای به دنبال این هستند که مزد را توافقی، دستمزد را منطقه‌ای، قانون کار را استانی و درمان مستقیم تامین اجتماعی را منفک و به بدنه‌ی وزارت بهداشت ملحق کند بنابراین حضور آقای محجوب در مجلس به عنوان تنها نماینده‌ی کارگری می‌تواند سد بزرگی بر سر راه اقدامات ضد کارگری باشد. 

همچنین در این نشست علی خدایی (نائب رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور)، حسین حبیبی (دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) محسن باقری (عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) و محمدرضا فرزعلیان (عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) حمایت خود را از حضور علیرضا محجوب در مجلس اعلام و ابراز امیدواری کردند که روز جمعه جامعه‌ی کارگری به این مهم توجه وییه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز