خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

کارگران محجوب را دادرس خود می‌دانند/ مجموعه‌ی ورزشی کارگران ورامین با کمک محجوب از بخش خصوصی پس گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۷۶

حیدر مظاهری گفت: محجوب هویت کارگران است و هر زمانی مشکلی برای کارگران به وجود آمده اولین کسی که کارگران روی او حساب باز می‌کنند محجوب است. خیلی‌ها محجوب را به عنوان دادخواه و دادرس می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ حیدر مظاهری (دبیر اجرایی خانه کارگر ورامین) در خصوص اقدامات علیرضا محجوب برای کارگران گفت: به اعتقاد من محجوب هویت کارگران است و هر زمانی مشکلی برای کارگران به وجود آمده اولین کسی که کارگران روی او حساب باز می‌کنند محجوب است. خیلی‌ها محجوب را به عنوان دادخواه و دادرس می‌دانند. 

وی ادامه داد: من یک نمونه از کمک‌های آقای محجوب را عرض می‌کنم تا بیشتر متوجه عرایض بنده شوید؛ در سال ۹۶ در شهرستان ما می‌خواستند مجموعه‌ی ورزشی کارگران را به بخش خصوصی واگذار کنند. ما به این موضوع به شدت اعتراض کردیم چراکه تاکنون هرجایی را که به بخش خصوصی واگذار کردند، بیش از همه کارگران متضرر شده‌اند. به همین دلیل با همراهی نماینده‌ی وقت ورامین با آقای محجوب تماس گرفتیم و در نهایت مشکل به آقای ربیعی منتقل شد و درحالیکه که مجموعه به مزایده گذاشته شده بود، مزایده کنسل شد و مجموعه به کارگران برگشت. 

مظاهری افزود: در همان زمان آقای ربیعی در خصوص واگذاری مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی مربوط به کارگران دستور دادند که این واگذاری‌ها باید با هماهنگی نماینده‌ی تشکل‌های کارگری و نماینده شهرستان انجام گیرد. 

دبیر اجرایی خانه کارگر ورامین با بیان اینکه این اتفاق بازتاب بسیار خوبی در بین کارگران داشت، گفت: هر زمان کارخانجات و شرکت‌ها مشکل داشتند کارگران آقای محجوب را به عنوان دادرس می‌دانستند و از او کمک می‌خواستند. البته نمی‌گویم ایشان می‌توانند همه‌ی مسائل را حل و فصل کنند اما کارگران آقای محجوب را به عنوان دادرس خود می‌دانند. 

وی با بیان اینکه ما در اعلام اقدامات و کمک‌های آقای محجوب به کارگران ضعیف عمل کرده‌ایم، گفت: من در پاسخ به کسانی که می‌گویند محجوب چه کرده، می‌گویم شما فردی را در این کشور معرفی کنید که به اندازه‌ی محجوب برای کارگران کار کرده و برای آن‌ها دلسوزی کرده است. ایشان بسیار از شرکت‌ها را از بحران نجات داده‌اند. ما باید محجوب را آنطور که واقعا هست به کارگران معرفی کنیم. 

مظاهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: کارگرانی که در انجمن‌های صنفی و تشکل‌ها هستند می‌دانند که در بحث بیمه‌ی کارگران ساختمانی آقای محجوب بسیار زحمت کشیدند و نقش موثری برای به نتیجه رساندن آن داشتند. 

دبیر اجرایی خانه کارگر ورامین اظهار کرد: محجوب اگر سردسته‌ی یک فراکسیون در مجلس باشد بهتر می‌تواند برای کارگران کار کند و قطعا توانمندتر از الآن خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز