خبرگزاری کار ایران

سرگردانی کارگران هپکو/ اظهارات مسئولان متناقض است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۳۱۶

کارگران هپکو می‌گویند: ما را گرفتار سرگردانی کرده‌اند؛ نمی‌دانیم کدام حرف یا وعده را باور کنیم!

جمعی از کارگران هپکو اراک در تماس با خبرنگار ایلنا، از بلاتکلیفی و سردرگمی انتقاد کردند. آن‌ها می‌گویند: میان اظهارات مسئولان در ارتباط با سرنوشت هپکو تعارض وجود دارد.

اخیراً بنی اسدی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفته است: برای رفع مشکلات شرکت هپکو مقرر شد در قالب ارائه تضامین بانکی و معاملاتی و همچنین طبق قرارداد منعقد شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۵۰ دستگاه ماشین آلات از این شرکت خریداری کند که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است. هپکو اراک هنوز ضمانت نامه بانکی برای قراردادش ارائه نکرده است.

این در حالیست که خبرهایی که طی یک یا دوماه گذشته در ارتباط با هپکو منتشر شده نشان می‌دهد اکثر مسئولان دولتی از استاندار محترم استان مرکزی تا وزیر اعلام کرده‌اند که مشکل تهاتر بدهی‌های هپکو و تسهیلات بانکی و ضمانت نامه‌ها رفع شده است.

حالا کارگران می‌گویند: این اظهارات متناقض مسئولان را چطور کنار هم قرار دهیم و نتیجه بگیریم؛ از یک طرف ادعا می‌کنند مشکلات هپکو حل شده، از طرف دیگر این مجموعه نتوانسته ضمانت‌نامه‌ی بانکی ارائه دهد؛ ما دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز