خبرگزاری کار ایران

پنج ماه مطالبات کارگران شهرداری آبدانان پرداخت نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۲۶۶

کارگران شهرداری آبدانان از مراجعات مکرر به نهادهای ذیربط برای دریافت حقوق معوقه خود خبر می‌دهند اما از قرار معلوم هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «کارگران شهرداری آبدانان در استان ایلام ۵ ماه مطالبات معوقه طلبکارند» این را یکی از کارگران این شهرداری گفت و اضافه کرد: هیچ مسئولی در شهرستان آبدانان و حتی استان ایلام پاسخگوی مطالبات معوقه کارگران نیست.

این کارگر با بیان اینکه در سفر اخیر رئیس مجلس به استان ایلام و شهرستان آبدانان به سختی توانستیم بخشی از مشکلاتمان را حضوری به آقای قالیباف انتقال دهیم، افزود: متاسفانه برخی از مسئولان استانی از دیدار چهره به چهره‌ی ما کارگران با رئیس قوه مقننه خوشحال نشدند و نگرانی آن‌ها باعث شده بود مرتبا به بهانه‌های مختلف مانع صحبت کردن کارگران با وی شوند.

یکی از این کارگران که در واحد خدماتی شهرداری آبدانان کار می‌کند، با بیان اینکه در نتیجه عملکرد ضعیف مسئولان استانی در پیگیری مطالباتشان هر روز مشکلاتمان حادتر می‌شود، گفت: پنج ماه است که حقوق ما را نپرداخته‌اند، هر ماه پیگیری می‌کنیم تا حقوق‌مان را واریز کنند اما با بهانه‌های مختلف خواسته‌هایمان را رد می‌کنند.

این کارگر با بیان اینکه از مسئولان استانی ناامید شده‌ایم و انتظار داریم آقای قالیباف موضوع معوقات مزدی ما کارگران شهرداری آبدانان را پیگیری کند، در بخش پایانی سخنان خود افزود: علارغم پیگیری‌های زیاد کارگران شهرداری آبدانان از نهادهای مختلف، متاسفانه برخی مسئولان استانی در توجیه پیگیری مطالبات کارگران در حضور آقای قالیباف ضمن اینکه سعی داشتند ما را از بیان مشکلات و مطالباتمان  منصرف کنند، مدعی بودند از موضوع معوقات مزدی‌مان مطلع نیستند.

او در پایان تصریح کرد: کارگران شهرداری آبدانان بیش از این تحمل بی‌پولی را ندارند و در این میان صدمات جبران‌ناپذیری به معیشت آن‌ها وارد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز