خبرگزاری کار ایران

دو کارخانه «تولی پرس» و «بسته‌بندی البرز» فعالیت خود را از سر گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۹۵۱

به گفته کارگران کارخانه «تولی پرس» و «بسته‌بندی البرز» فعالیت این دو واحد تولیدی پس از یک وقفه حدود هفت ماهه، از صبح روز (دوم خرداد ماه) با ۳۰۰ کارگر از سرگرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران کارخانه تولی پرس گفتند: دو کارخانه «تولی پرس» و «بسته‌بندی البرز» که از آذر ماه سال گذشته به دلیل مشکلاتی فعالیت تولیدی خود را متوقف کرده بودند، از صبح روز یکشنبه (دوم خردادماه) فعالیت تولیدی خود را با حداقل ظرفیت تولید آغاز کردند.

آنها افزودند: با آغاز به کار دوباره این دو کارخانه که از طریق یک کارفرمای مشترک در شهرک صنعتی البرز قزوین اداره می‌شود، هم اکنون حدود ۳۰۰ کارگر در خطوط تولیدی پودر و جام و واحد بسته‌بندی با یک ماه مزد معوقه مشغول کارند.

به نقل از کارگران تولی پرس گفته می‌شود؛ بعد از اعلام تعطیلی دو واحد تولی پرس و بسته‌بندی البرز از سوی کارفرما، کارگران هر روز در محل کار خود حاضر شده و هر ماه مطالبات مزدی خود را براساس مصوبه وزارت کار دریافت کرده‌اند.

کارگران گفتند: دلیلی که کارفرما در آن زمان برای تعطیلی موقت کارخانه ذکر کرده بود؛ شامل کمبود مواد اولیه تولید می‌شد اما در واقع اهداف دیگری دنبال می‌شود که ما کارگران از آن بی‌اطلاع هستیم چراکه سایر واحدهای تولیدی مواد شوینده که در شهرک صنعتی البرز قزوین واقع شده‌اند نه تنها مشکل تامین مواد اولیه تولید ندارند بلکه مرتبا افزایش تولید دارند.

این کارگران با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین دغدغه آن‌ها مسئله افزایش تولید و به تبع آن امنیت شغلی است، افزودند: در حال حاضر باتوجه به بازگشایی کارخانه امیدواریم که با شرایط جدید این مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز