خبرگزاری کار ایران

کلیات لایحه رتبه‌بندی معلمان تصویب شد/ معلمان در انتظار تغییر جزئیات به نفع بازنشستگان و تازه واردها/ آیا از فروردین لایحه اجرا می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۸۹۰

کلیاتِ لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در مجلس به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس (هجدهم خرداد) با ۲۲۷ رای موافق با کلیات لایحه نظام رتبه بندی معلمان موافقت کردند.

معلمان ضمن خرسندی بابت این اتفاق می‌گویند: انتظار داریم در بررسی جزئیات لایحه و ارزیابی نهایی آن، تغییراتی به نفع گروه‌های هدف صورت گیرد.

معلمان تغییرات درخواستی را، لحاظ شدن تحصیلات و تخصص برای معلمان تازه وارد و جوان (تا در حق این گروه بزرگ ظلم نشود) و اعمال رتبه‌بندی برای معلمان بازنشسته می‌دانند؛ آن‌ها می‌گویند: نمایندگان مجلس باید توجه داشته باشند همسان‌سازی به معنای در نظر گرفتن همه مزایای مزدی شاغلان برای بازنشستگان است و بنابراین آورده‌ی رتبه‌بندی برای شاغلان باید برای بازنشستگان نیز منظور شود.

معلمان انتظار دارند در روزهای پیش رو، جزئیات لایحه رتبه‌بندی نیز به تصویب برسد؛ براساس وعده‌های پیشین مقامات وزارت آموزش و پرورش، زمان آغاز اجرای رتبه بندی، فروردین سال جاری است و بنابراین معلمان انتظار دارند ابلاغیه اجرا تا پایان همین ماه صادر شود و در ضمن مابه‌التفاوت ماه‌های قبل نیز به زودی پرداخت گردد.

آن‌ها می‌گویند: توقع ما عمل به وعده‌ها و اجرای رتبه بندی از فروردین است؛ باید مابه‌التفاوت در همین ماه (خرداد) یا نهایتاً ماه بعدی پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز