خبرگزاری کار ایران

خواسته‌های کارگران عسلویه و کنگان از رئیس جمهور آینده/ با وعده‌های پوپولیستی مثلِ «چند برابر کردن یارانه» مشکلات‌مان حل نمی‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۰۸

کارگران منطقه ویژه پارس جنوبی، درخواست‌های مشخصی دارند؛ آن‌ها می‌گویند: از قانون‌گریزی و تبعیض به امان آماده‌ایم!

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران عسلویه و کنگان، در ارتباط با خواسته‌های خود از رئیس جمهور آینده به موارد مشخصی اشاره می‌کنند. این کارگران که عموماً پیمانکاری هستند و با مشکلات معیشتی بسیار دست و پنجه نرم می‌کنند، اولویت‌های خود را به ترتیب زیر برمی‌شمارند:

حذف کامل پیمانکاران و عقد قرارداد مستقیم با تمام نیروهای چارتی صنعت نفت، چه در سرزمین اصلی و چه در مناطق آزاد.

اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بر اساس قانون کار برای تمام نیروهای شاغل در صنعت نفت بدون استثنا.

اجرای طرح مزایای اقلیمی برای تمام کارکنان از جمله قراردادی‌ها و پیمانکاری‌ها

 پرداخت یکسان مزد و مزایای مزدی به تمام نیروها برای نمونه یکسان‌سازی عیدی‌های پایان سال.

این نیروها با تاکید بر اینکه با وعده‌های پوپولیستی مانند چند برابر کردنِ یارانه یا حل مشکلات بورس، کارگران نفت و گاز متقاعد نمی‌شوند که یک کاندیدای خاص، مدافع آن‌هاست و باید به او رای بدهند؛ می‌گویند: دغدغه‌های بخش عظیمی از کارگران صنعتی کشور، همین موارد بالاست و اگر کاندیدایی می‌خواهد حمایت کارگران صنعت نفت را داشته باشد باید برای این موارد، برنامه مشخص و مدون داشته باشد؛ از شعار و حرف‌های بی‌پشتوانه خسته شده‌ایم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز