خبرگزاری کار ایران

پرداخت مطالبات ۷۸۱ کارگر کارخانه تعطیل شده قند بردسیر/ طلب ۱۰۰ کارگر دیگر پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۵۰۸

۷۸۱ کارگر کارخانه تعطیل شده قند بردسیر، موفق به دریافت مطالبات معوقه خود شدند که این مطالبات در مدت دو سال پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، رئیس دادگستری شهرستان بردسیر گفت: مطالبات ۷۸۱ کارگر بازنشسته کارخانه قند بردسیر طی دوسال پرداخت شده و فقط مطالبات ۱۰۰ کارگر باقی مانده که آنهم در دست اقدام است.

حسین رمضانی زاده اظهار داشت: در جلسه‌ای‌ که در نهاد قضایی تشکیل شده، بر پرداخت مطالبات بازنشستگان کارخانه قند بردسیر تأکید شد.

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر افزود: حدود ۱۰۰ کارگر این کارخانه تعطیل شده هنوز موفق به دریافت مطالبات معوقه خود نشدند که این مطالبات پرداخت خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات این کارخانه، مشکلات مربوط به بدهی‌های مالی کارخانه به چند بانک، سازمان تامین اجتماعی و در نهایت کارگران است که برطرف خواهد شد.

او در ادامه در تامین منابع مالی پرداخت مطالبات کارگران گفت: برای تامین منابع مالی پرداخت حقوق کارگران املاک ودارایی‌های ماذاد کارخانه را به ارزش مالی ۲۴ میلیارد تومان به فروش رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ نفر از کارگران این کارخانه نیزاخیرا بازنشست شده‌اند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که طی دو تا سه ماه آینده با جذب سرمایه گذار جدید، کارخانه قند بردسیر، مجددا فعالیت خود را از سر بگیرد.

کارخانه قند بردسیر قدیمی‌ترین واحد تولیدکننده قند در استان کرمان است که از سال ۸۶ مشکلاتش آغاز و در نهایت سال ۹۲ با تصمیم کارفرما این واحد فعالیت تولیدی خود را متوقف کرد.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز