خبرگزاری کار ایران

درخواست نمایندگان کارگران هفت تپه از مدیریت منابع آب ایران/ مشکل کم آبی مزارع نیشکر را مرتفع کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۳۷۹

نمایندگان کارگران هفت تپه به تهران آمدند و با مراجعه به شرکت مدیریت منابع آب ایران خواستار حل مشکل کم آبی مزارع نیشکر هفت تپه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (چهارم خرداد ماه) سه نفر از اعضای شورای کارگری مجتمع کشت وصنعت هفت تپه به نمایندگی از جانب همکاران خود به تهران آمدند و برای رفع مشکلات کم آبی مزارع نیشکر به شرکت مدیریت منابع آب ایران مراجعه کردند.

نمایندگان کارگران هفت تپه خواستار حل مشکل بی‌آب وکم آب مزارع نی شکر هفت تپه هستند. آن‌ها می‌گویند میزان آبی که در سال جاری ازسوی شرکت تامین آب خوزستان برای مزارع نیشکر هفت تپه در نظر گرفته شده ۹ الی ۱۰ متر مربع در ثانیه است که نسبت به پارسال ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گفته این کارگران؛ در حال حاضر قسمت عمده مزارع نیشکر در کشت و صنعت هفت تپه به علت بی‌آبی دچار خشکسالی و آفت شده و در صورت برطرف نشدن مشکل بی‌آبی مزارع نیشکر از بین می‌روند.

آن‌ها از تمام مسئولان بویژه مدیریت آب وزارت نیرو درخواست دارند هرچه زودتر به این مساله رسیدگی کنند تا مساله بی‌آبی مجتمع هفت تپه هرچه زودتر حل و فصل شود.

از قرار معلوم در ادامه مراجعه نمایندگان کارگری به شرکت مدیرت آب منابع ایران، مسئول حراست شرکت منابع آب ایران جلسه را با اعضای شورای کارگری هفت تپه برگزار کرده و وعده پیگیری تا چندروز آینده را داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز