خبرگزاری کار ایران

قدردانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از «ایران خودرو»

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۲۱۱

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از اقدامات مدیرعامل ایران خودرو در اجرای مقررات ایمنی و دستورالعمل‌های بهداشتی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاون روابط کار، در نشستی با قدردانی از اقدامات «فرشاد مقیمی» مدیرعامل ایران خودرو در اجرای مقررات ایمنی و دستورالعمل‌های بهداشتی، لوح سپاس وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی را به وی تقدیم کرد. 

حاتم شاکرمی، با اشاره به اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توجه به سلامت و صیانت نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: بر اساس گزارش‌های اداره کل بازرسی این وزارتخانه از زمان شیوع ویروس کرونا، مدیریت گروه صنعتی ایران خودرو در صیانت، سلامت نیروی کار و کاهش آسیب‌های شغلی، کارنامه قابل قبولی داشته است. 

وی اظهار داشت: برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی در زمان شیوع ویروس کرونا، به سلامت و صیانت نیروی کار توجه جدی کرده و در زمینه‌های آموزش، فاصله‌گذاری اجتماعی، تامین تجهیزات حفاظت فردی و اجرای مطلوب شیوه نامه‌ها اقدامات موثری داشته و موجب کاهش آسیب‌ها در این مجموعه شده‌اند. 

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: تمام مدیران واحدهای تولیدی کشور در سال گذشته با توجه به وجود تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت اقتصادی، اقدامات بزرگ و قابل تقدیری در زمینه ارتقای تولیدات خود داشتند. 

وی یادآور شد: این اقدامات در اجرای شعار جهش تولید در سال ۹۹، گامی اساسی و عملی بوده و مدیریت ایران خودرو نیز با افزایش ۳۵ درصدی و ارتقا تولید این مجموعه بزرگ صنعتی توانست از شرایط سخت حاکم بر تولید به خوبی عبور کند. 

شاکرمی تصریح کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با به کارگیری تمام ظرفیت‌های خود سعی دارد برای تحقق شعار سال از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور به ویژه در زمینه پشتیبانی و مانع‌زدایی حمایت کند. 

در این نشست همچنین مشکلات ناشی ازعدم اجرای مصوبات کمیته‌های کارهای سخت و زیان‌آور با حضور مدیران سازمان تامین اجتماعی بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز