خبرگزاری کار ایران

ضرورت احیای کارخانه ابریشم بعد از ۲۵ سال تعطیلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۸۵

نماینده صومعه سرا در مجلس گفت: احیای کارخانه ابریشمی که ۲۰ الی ۲۵ سال است تعطیل شده ضروری است و از دولت درخواست می‌کنم برای راه‌اندازی این کارخانه مساعدت‌های لازم را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سیدکاظم دلخوش (نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی) امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) در یک تذکر شفاهی اظهار داشت: با توجه به نشست‌های اخیری که با مدیران بانک ایران زمین داشتیم به دنبال احیای کارخانه ابریشمی هستیم که ۲۰ الی ۲۵ سال است تعطیل شده لذا از دولت درخواست می‌کنم برای راه‌اندازی این کارخانه مساعدت‌های لازم را داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضرکشاورزان در شرایط فعلی به دلیل مشکلات ناشی از خشکسالی نیازمند پمپ آب ۲.۳ و ۴ اینچی هستند، از طرفی راه‌اندازی پمپاژهای برقی، لایروبی رودخانه‌ها و آب‌بندان‌ها از جمله مشکلاتی است که باید توسط دولت مورد توجه قرار گرفته و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید به وعده‌های خود جامعه عمل بپوشاند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: هنرمندان، خبرنگاران، مداحان، ورزشکاران، دست‌فروشان و کارگران روزمزد در شرایط کرونایی در سختی به سر می‌برند بنابراین لازم است دولت به حقوق آن‌ها در این شرایط بیشتر توجه کند.

دلخوش گفت: کمیسیون اجتماعی موضوع جاماندگان و نیروهای شرکتی و قراردادی وزارت آموزش و پرورش را در طرح امین پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز