خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در دیدار نمایندگان جامعه کارگری:

با خرد جمعی، تعامل و حکمرانی خوب می‌شود مشکلات کشور را چاره کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۴۹۸

نمایندگان جامعه کارگری در دیدار با محمد شریعتمداری وی را یکی از نزدیکترین وزیران چند دوره اخیر به جامعه کارگری دانستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دیدار نمایندگان جامعه کارگری با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که نمایندگان جامعه کارگری و بازنشستگان حضور داشتند، از اقدامات ارزشمند آقای شریعتمداری قدردانی کرده و اعضای حاضر بر رضایتمندی از عملکرد وی صحه گذاشتند و برحل مشکلات به جا مانده از قبل تاکید و تصریح کردند: در این دوره مطالبات‌‌شان پیگیری و محقق شده لذا از این دوره وزارت کار به عنوان یک دوره طلایی یاد کردند.

در این نشست که با حضور علیرضا محجوب برگزار شد، محمد شریعتمداری گفت: در این دوره تلاش کردیم که از همه ابزارهای مختلف استفاده کنیم و نشست‌های متعدد با گروه‌های موثر جامعه کارگری و نخبگانی که در حوزه کارگری فعال بودند به منظور حل و فصل چالش‌های جامعه کارگری با مشارکت کارگران و کارفرمایان اقدام کردیم.

وی سوددهی بنگاه‌های اقتصادی تابعه وزارت کار را ناشی از تلاش همه‌جانبه و همکاری همه عوامل موثر بر تولید دانست و افزود: کشور را نیز می‌توان با همین هم‌افزایی اداره کرد و رونق اقتصادی لازمه بهبود زندگی مردم است.

شریعتمداری تاکید کرد: با استفاده از خرد جمعی، تعامل و حکمرانی خوب می‌شود همه مشکلات کشور را چاره کرد مجادله‌های بی‌منطق و بی‌حاصل راه به جایی نمی‌برد و با حل منازعات به سوی زندگی بهتر و پیشرفت بیشتر گام برداریم.

علیرضا محجوب نیز در این نشست خطاب به نمایندگان جامعه کارگری حاضر در جلسه، گفت: در دوره کوتاه وزارت آقای شریعتمداری عملکرد این وزارتخانه بسیار موثر، موفق و اثرگذار بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز