خبرگزاری کار ایران

واگذاری غرفه رایگان کسب وکار به زنان سرپرست خانوار در بازارهای روز

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۳۷۶

شهردار منطقه ۱۷ از واگذاری غرفه‌های رایگان به اقشار نیازمند و زنان سرپرست خانوار در این منطقه جنوبی پایتخت در روزهای دوشنبه و پنجشنبه بازار خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی گفت: در این غرفه‌ها صنایع دستی، پوشاک، مواد غذایی و … از محصول‌هایی است که از سوی نیازمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه ۱۷ ارائه می‌شود. 

شهردار منطقه ۱۷ افزود: در محدوده منطقه ۱۷ دو بازار روز یکی در خیابان قزوین دوشنبه بازار هر هفته با ظرفیت ۴۰۰ غرفه و دیگری در خیابان وصفنارد پنجشنبه بازار هر هفته با ظرفیت ۲۵۰ غرفه برپا می‌شود، که هر یک مترمربع اجاره این محیط در زمان برگزاری بازار بین ۵ تا ۷ هزارتومان و برای یک محیط ده متر مربعی حدود ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان اجاره بهاست که برای افراد نیازمند رایگان ارائده می‌شود. 

وی تصریح کرد: بیشتر افراد نیازمند که از این خدمات بهره‌مند می‌شوند بانوان سرپرست خانوار هستند که امور بانوان شهرداری منطقه این افراد را معرفی کرده است، البته واحد ساماندهی شهرداری منطقه نیز در صورت نیاز محیطی را برای افراد نیازمند در نظر می‌گیرد. 

لطفی افزود: تنها در دوشنبه بازار ۵۰ غرفه رایگان در اختیار افراد نیازمند قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز