خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی مطرح کرد؛

رشد و حیات جامعه در توسعه فرهنگ کارآفرینی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۴۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در دیدار با محمدعلی چمنیان بنیانگذار گروه صنعتی نیان الکترونیک و خیر نیک اندیش حوزه ورزش کارگری استان گفت: رشد و حیات جامعه در توسعه فرهنگ کارآفرینی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، حمیدرضا پناه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارگران این شرکت طی سخنانی گفت: امروز رشد و حیات جامعه در توسعه فرهنگ کارآفرینی و حرکت به سمت ایده‌هاست و امیدواریم با تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخل کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را شاهد باشیم. 

وی با تاکید بر اینکه امروز بزرگترین خدمت کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است، اظهارکرد: خوشبختانه بخش خصوصی توانمند امروز در این مسیر در حرکت است و گام‌های ارزشمندی نیز برداشته است. 

پناه افزود: در شرایط کنونی ما به دنبال حفظ و پایداری کار هستیم و به کار و تلاشی که در جهت خدمت به جامعه کار و کارگری انجام می‌شود ایمان داریم و به آن احترام می‌گذاریم. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین ضمن تشکر از ایثارگری و پایداری تمامی مدیران صنعت و کارآفرینان استان بیان کرد: همه شما سرمایه‌های استان و کشور هستید که در این شرایط سخت و در جنگ اقتصادی تلاش می‌کنید و رویکرد ما در شرایط موجود ارتقای فرهنگ کار، ایجاد فضای همدلی و هم افزایی بر اساس احترام و درک متقابل فی مابین کارگران و کارفرمایان است و معتقدیم ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه و حمایت از کارآفرینی ابزار تحول و توسعه اقتصادی و عبور از مشکلات خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز