خبرگزاری کار ایران

ضرب‌الاجل شهردار شهرکرد به پیمانکار خدمات شهری/ حداکثرتا یک هفته حقوق کارگران پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۷۷۲

شهردار شهرکرد شرکت پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری را موظف به پرداخت حقوق کارگران خدماتی حداکثر تا یک هفته آینده کرد.

به گزارش ایلنا، بهادر عبدالغنی (شهردار شهر کرد) در جلسه رسیدگی به معوقات کارگران خدماتی (پاکبان) شهرداری گفت: شرکت پیمانکار موطف است حداکثر تا یک هفته آینده اقدام به پرداخت مطالبات کارگران خدماتی کند در غیر این‌صورت شرکت خلع ید می‌شود.

او با بیان اینکه پیمانکار خدمات شهری به تعهدات خود در قبال کارگران به خوبی عمل نمی‌کند و نارضایتی برای پاکبانان ایجاد کرده است، افزود: شرکت پیمانکار مدعی است مبالغی را به صورت الحساب پرداخت کرده است و مابقی حقوق کارگران را می‌پردازد اما باید شهرداری چاره‌اندیشی کند تا مطالبات معوقه کارگران هرچه سریعتر پرداخت شود.

عبدالغنی بیان کرد: در صورتی که شرکت طرف قرارداد ظرف هفته آینده معوقات پاکبانان را پرداخت نکند یا خاتمه پیمان یا خلع ید شرکت را پیگیری خواهیم کرد و آنگاه شرایط بسیار سختی برای شرکت ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: عدم پرداخت حقوق پاکبانان توسط شرکت سبب ایجاد بی‌اعتمادی و انتقاد و هجمه به مجموعه مدیریت شهری می‌شود، در صورتی که شهرداری حقوقات را به شرکت پرداخت کرده اما شرکت در امر پرداختی‌ها کوتاهی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز