خبرگزاری کار ایران

درخواست خانه کارگر کرمان از اداره کار؛

دستور بررسی علت حادثه مرگ کارگران سیم‌بان و رسیدگی به خانواده‌هایشان را صادر کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۰۱۰

دبیر خانه کارگر کرمان با ارسال نامه‌ای از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواست دستور بررسی مرگ شش کارگر سیم‌بان اداره برق کرمان و رسیدگی به خانواده‌های آنها را صادر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس کاربخش (دبیر خانه کارگر کرمان) در نامه‌ای به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خواهان برسی علت حادثه و رسیدگی ویژه این اداره به خانواده‌های شش سیم‌بان جان باخته اداره برق کرمان شد.

متن نامه به شرح زیر است:

مدیرکل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان

جناب آقای مهندس اسماعیل زاده

با تقدیم سلام

احتراما همانگونه که مستحضرید شش نفر از کارگران برق منطقه‌ای در روستای اورمک گلبافت در حین ماموریت در حادثه سیلاب جان باختند ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های این عزیزان و جامعه کارگری استان همانگونه که در پیام دبیرکل محترم خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران آقای محجوب تاکید شده است خواهشمند است دستور فرمائید ضمن بررسی علل حادثه نسبت به رسیدگی به خانواده‌های آن عزیز ان شهید راه خدمت اقدامات آنی و فوری را به عمل آورند قطعا حضرتعالی دراین خصوص پیشگام بوده‌اید.

با تشکر خانه کارگر کرمان

کاربخش سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز