خبرگزاری کار ایران

سند اقدام مشترک وزارت کار ایران و عراق امضا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۲۰۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور گفتگو پیرامون موضوعات مشترک و گسترش تعاملات و روابط در حوزه‌های مرتبط با این وزارتخانه، شب گذشته به عراق سفر کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: علاوه بر گفت و گو در خصوص زمینه‌های مختلف، سند برنامه اقدام مشترک پنج‌ساله بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت کار و امور اجتماعی عراق امضا می‌شود. 

علی حسین شهریور، سند همکاری را مرتبط با حوزه‌های روابط کار، اشتغال، فنی و حرفه ای، رفاه و تامین اجتماعی و برگزاری کمیته‌های مشترک دانست و از آن به عنوان نقشه راه همکاری‌های دو کشور یاد کرد. 

وی دیدار با برخی مقامات از جمله وزرای کار و دارایی و بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای را از جمله برنامه‌های سفر دو روزه شریعتمداری به عراق برشمرد. 

مدیرکل امور بین‌الملل همچنین یادآور شد: در طول یک سال گذشته به رغم شرایط حاصل از شیوع کرونا وعدم امکان برقراری ارتباط، زمینه گسترش همکاری‌ها با دوازده کشور فراهم و برنامه ریزی شد. 

وی تاکید کرد: وزارتخانه زمینه همکاری‌های مشترک و دوجانبه با کشورهای روسیه، مکزیک، بلغارستان، ارمنستان، افغانستان، آذربایجان، قطر، . ترکمنستان، فنلاند، تاجیکستان، عراق و قرقیزستان را در حوزه‌های روابط کار، اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی و… فراهم نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز