خبرگزاری کار ایران

صادقی خبر داد؛

قول مساعد مدیران عامل تامین اجتماعی و بانک رفاه برای واریز علی‌الحساب متناسب‌سازی تا آخرین روزهای سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۶۸۱

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از قوت گرفتن پرداخت مبلغ علی الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی تا قبل از سال جدید خبر داد و گفت: با مذاکراتی که با بانک رفاه کارگران داشتیم قرار بر این شد که تا آخرین روز سال جاری مبلغ علی الحساب مرحله دوم متناسب‌سازی بازنشستگان پرداخت شود.

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) به خبرنگار ایلنا، گفت: پس از مذاکره و رایزنی با مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران، پرداخت مبلغ علی الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی تا قبل از سال جدید قوت گرفت. شعب بانک رفاه کارگران با وجود نزدیک شدن به ایام پایان سال، سعی در واریز این وجه به حساب بازنشستگان را دارند.

وی افزود: پس از ساعت‌ها مذاکره و رایزنی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی سعی در محقق کردن وعده‌های داده شده از سوی سازمان و واریز مبلغ علی الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی تا قبل از سال جدید را داشت. آقای لله‌گان مدیرعامل بانک رفاه کارگران، جهت واریز مبلغ علی الحساب تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد. 

صادقی با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران بازنشسته کشور و همچنین نزدیک شدن به ایام پایان سال، گفت: از آقای سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و آقای لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران قول مساعد گرفتیم که در اسرع وقت و قبل از فرا رسیدن سال جدید، مبلغ علی الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز گردد. 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، افزود: آقای لله گانی نیز با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال و انجام امور حسابرسی و حساب گردانی در شعب بانک رفاه و همچنین‌عدم پذیرش این شعب جهت انجام عملیات واریز وجه مذکور، قول مساعدت دادند و مقرر شد از ساعت ۴ صبح روز پنج شنبه ۲۸ اسفندماه، مبلغ علی الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی پیرامون متناسب سازی، واریز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز