خبرگزاری کار ایران

صادقی اعلام کرد:

رویکرد خانه کارگر کمک در جهت حل مشکلات بیمه شدگان است/ رصد وضعیت موجود بخش درمان و انتقال تنگناها

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۲۷۱

رئیس کمیته بیمه و درمان خانه کارگر گفت: رویکرد خانه کارگر نقد و رصد وضعیت موجود بخش درمان و انتقال تنگناها و نارسایی‌ها و کمک در جهت حل مشکلات درمانی بیمه شدگان و مطالبه‌گری از وظایف کمیته بیمه و درمان است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسن صادقی در نشست کمیته بیمه و درمان خانه کارگر که در اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران برگزار شد، ضمن استقبال و اظهار خرسندی از انتصاب پناهی زاده بعنوان مدیرکل درمان استان تهران، به سوابق  مدیریتی وی در سنوات گذشته در سمت‌های مختلف در بخش درمان سازمان اشاره کرد و همراهی و تعامل ایشان با مجموعه خانه کارگر را یادآور شد. 

وی تاکید کرد: توسعه در بخش درمان می‌بایست بر مبنای نیاز واقعی بیمه شدگان صورت گیرد و از منابع سازمان در این راستا بصورت صحیح استفاده شود. 

صادقی اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش‌ها و اقدامات کارشناسی مجموعه، شاهد تحولات مثبت در حوزه درمان استان تهران باشیم. 

مدیر کل درمان استان تهران نیز در ادامه ضمن تشکر از حسن نظر و نگاه نقادانه و کارشناسی صادقی و دیگر اعضای کمیته بهداشت و درمان خانه کارگر، اشراف و واقف بودن نمایندگان جامعه کارگری به چالش‌های کلان حوزه درمان را ارزنده و امید بخش توصیف کرد و افزود: در شرایطی که با تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم اقدامات توسعه‌ای و اجرای برنامه‌های مختلف در بخش درمان بسیار ارزشمند بوده و به ویژه طرح حذف صدور دفترچه و نسخه الکترونیک انقلابی در حوزه سلامت است. 

 داریوش پناهی زاده گفت: این مهم با پیگیری مدیرعامل محترم سازمان محقق شده و با تکمیل این طرح شاهد مزایا و برکات فراوان آن برای بیمه شدگان سازمان و عموم مردم شریف کشورمان خواهیم بود و یکی از آرزوهای همه ما در حوزه سلامت تحقق پیدا خواهد کرد. 

وی افزود: در این راستا با تمام توان بایستی از اجرای این طرح پشتیبانی کنیم و انتظار داریم شرکای اجتماعی ما نیز در این شرایط حساس به ما در موفقیت طرح مذکور کمک کنند. 

پناهی زاده به اهداف نظام سطح‌بندی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: نظام سطح‌بندی متناسب با تعداد بیمه شده و میزان دسترسی به خدمات درمانی، تعهدات و سطح خدمات درمان مستقیم تعریف شده و عدالت در دسترسی به خدمات درمانی از اهداف مهم این طرح است. 

مدیر کل درمان استان تهران سرمایه‌گذاری و استفاده بهینه از پتانسیل منابع انسانی موجود در بخش درمان را در جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی با اهمیت تلقی کرد و اصلاح نظام پرداخت پزشکان را یکی از مولفه‌ها در جهت افزایش بهره وری از سرمایه‌گذاری در بخش درمان سازمان دانست. 

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی و اقدامات اصلاحی و تلاش در جهت رفع موانع موجود شاهد ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و نهایتا رضایت مندی بیشتر بیمه شدگان سازمان در سطح استان تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز